Geplaatst: 8 mei 200619 jaren comment_410995 Welkom op terunti's islands forum WAT IS TERUNTI'S ISLANDS? Terunti's Islands is een total conversion(Dat betekend dat alles er af gaat en alles nieuw word) voor Gta vice city. Sommige mensen zeggen wel waarom niet voor Gta San Andreas omdat daar nog geen fatsoenlijke path editor voor is. IN WELKE TIJD SPEELD TERUNTI'S ISLANDS ZICH AF. Terunti's Islands Speelt zich in deze tijd af we hebben nog geen story line maar die zal er binnenkort komen. WAT VERANDERD ER. Heel makkelijk haast zo'n beetje alles. LEIDERS Xwa ONDERLEIDERS Masterkey LEDEN Xwa Masterkey schno009 Ganster007 Nicsan Mickey Nick Twaka Crappy-Apple Auto's Binnenkort komen hier screens van de nieuwe auto's eentje staat al ingame dat is de limo hummer alleen hij heeft geen goeie banden :S ik ben er mee bezig. MEER INFO Kijk voor meer info en screenshots even op ons forum. LID WORDEN Wil jij helpen en ons team versterken dat kan je moet dan alleen een ding van dit lijstje te kunnen als je een ding van dit lijstje kunt stuur mij dan even een pm met je mail adres en wat je uit het lijstje kan en dan regelen we het verder op MSN. [1]3ds Maxen (wel nodig graag die ons team komen versterken) [2]Mission builden [3]Texturen (niet echt nodig meer hebben al veel maar je mag het proberen) [4]Auto's bouwen (mischien niet meer nodig we moeten even afwachten anders streep ik deze door) [5]Beta testen (Testen van de public beta's kijken of er bugs in zitten die fixen we dan) SCREENSHOTS Bewerkt: 8 september 200618 jaren door Xwa
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_425730 Wat is niet zo mooi, je kan beter scanlines op de achtergrond plakken, en dan in het midden weggummen. Ik zou ook nog even de layer van het poppetje dupliceren, en dan blur dr overheen gooien, en dan op overlay zetten. Probeer het verder nog iets op te vullen met palmbomen ofzo
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren Auteur comment_425965 Oke ik zal maar is beginnen met showen waar ik mee bezig ben op mijn lot. Ik ben bezig een soort van hofje te maken er moeten nog garages komen en bij een huisje zijn nog maar de hekjes klaar en om de achtertuin komt nog een schutting en aan de andere kant die nog leeg is komen dezelfde huisjes. Hier zijn een paar screens. LET NIET OP DE RADAR
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_425967 LET NIET OP DE RADAR Ik kan het niet Laten Wat een Gay Radar zeg, wat moet dat voorstellen ?
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren Auteur comment_425969 Ik ben gewoon even aan het knoeien geweest met de radar.
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_425973 Ik zou je models wel prelighten want anders zie je ze s'nachts helemaal niet meer.
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_425987 Wat hadden jullie in gedachten dat nog op het eiland moet komen? Ik doe dit omdat ik een beetje inspiratieloos ben.!
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren Auteur comment_426008 Uhm....!!!! ............ ............... Ja ideee!!!!!.....Maak een industrie gebied met allemaal fabrieken. Goed idee of niet Bewerkt: 26 mei 200619 jaren door Xwa
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren Auteur comment_426170 We hebben sinds nu ook een FORUM Ga er snel en kijk gerust rond. Dit is van af nu ons vaste forum Bewerkt: 26 mei 200619 jaren door Xwa
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_426203 @Le Mrg : Welk logo bedoel je? Trouwens, het Forum zal waarschijnlijk voortaan ons standaard forum worden.
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_426217 deze : http://www.modding.vmhosting.nl/forum/temp...ages/banner.gif
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_426299 Ziet er wel oke uit alleen duw een witte difuse op je textures. Oja ik vind de rader wat fucked up.
Welkom op terunti's islands forum
WAT IS TERUNTI'S ISLANDS?
Terunti's Islands is een total conversion(Dat betekend dat alles er af gaat en alles nieuw word)
voor Gta vice city. Sommige mensen zeggen wel waarom niet voor Gta San Andreas
omdat daar nog geen fatsoenlijke path editor voor is.
IN WELKE TIJD SPEELD TERUNTI'S ISLANDS ZICH AF.
Terunti's Islands Speelt zich in deze tijd af we hebben nog geen story line
maar die zal er binnenkort komen.
WAT VERANDERD ER.
Heel makkelijk haast zo'n beetje alles.
LEIDERS
Xwa
ONDERLEIDERS
Masterkey
LEDEN
Xwa
Masterkey
schno009
Ganster007
Nicsan
Mickey
Nick
Twaka
Crappy-Apple
Auto's
Binnenkort komen hier screens van de nieuwe auto's eentje staat al ingame dat is
de limo hummer alleen hij heeft geen goeie banden :S ik ben er mee bezig.
MEER INFO
Kijk voor meer info en screenshots even op ons forum.
LID WORDEN
Wil jij helpen en ons team versterken dat kan je moet dan alleen een ding van dit lijstje te kunnen
als je een ding van dit lijstje kunt stuur mij dan even een pm met je mail adres en wat je uit het lijstje
kan en dan regelen we het verder op MSN.
[1]3ds Maxen (wel nodig graag die ons team komen versterken)
[2]Mission builden
[3]Texturen (niet echt nodig meer hebben al veel maar je mag het proberen)
[4]Auto's bouwen (mischien niet meer nodig we moeten even afwachten anders streep ik deze door)
[5]Beta testen (Testen van de public beta's kijken of er bugs in zitten die fixen we dan)
SCREENSHOTS
Bewerkt: door Xwa