Geplaatst: 8 mei 200619 jaren comment_410995 Welkom op terunti's islands forum WAT IS TERUNTI'S ISLANDS? Terunti's Islands is een total conversion(Dat betekend dat alles er af gaat en alles nieuw word) voor Gta vice city. Sommige mensen zeggen wel waarom niet voor Gta San Andreas omdat daar nog geen fatsoenlijke path editor voor is. IN WELKE TIJD SPEELD TERUNTI'S ISLANDS ZICH AF. Terunti's Islands Speelt zich in deze tijd af we hebben nog geen story line maar die zal er binnenkort komen. WAT VERANDERD ER. Heel makkelijk haast zo'n beetje alles. LEIDERS Xwa ONDERLEIDERS Masterkey LEDEN Xwa Masterkey schno009 Ganster007 Nicsan Mickey Nick Twaka Crappy-Apple Auto's Binnenkort komen hier screens van de nieuwe auto's eentje staat al ingame dat is de limo hummer alleen hij heeft geen goeie banden :S ik ben er mee bezig. MEER INFO Kijk voor meer info en screenshots even op ons forum. LID WORDEN Wil jij helpen en ons team versterken dat kan je moet dan alleen een ding van dit lijstje te kunnen als je een ding van dit lijstje kunt stuur mij dan even een pm met je mail adres en wat je uit het lijstje kan en dan regelen we het verder op MSN. [1]3ds Maxen (wel nodig graag die ons team komen versterken) [2]Mission builden [3]Texturen (niet echt nodig meer hebben al veel maar je mag het proberen) [4]Auto's bouwen (mischien niet meer nodig we moeten even afwachten anders streep ik deze door) [5]Beta testen (Testen van de public beta's kijken of er bugs in zitten die fixen we dan) SCREENSHOTS Bewerkt: 8 september 200618 jaren door Xwa
Geplaatst: 27 mei 200619 jaren comment_426718 Zo kan het ook : http://modding.vmhosting.nl/images/header.jpg handig hé Opera.
Geplaatst: 28 mei 200618 jaren Auteur comment_427878 Na een grote vergissing van mij heb ik prongelijk op lot 5 gebouwd Ik heb alles al weg gehaald en ga wat nieuws bouwen. Mijn excuses mickey Bewerkt: 28 mei 200618 jaren door Xwa
Geplaatst: 30 mei 200618 jaren comment_429037 Nicsan, bedoel je auto's die jij hebt gemaakt? Zo ja, ik doe het graag! Zo nee, doe ik het ook graag! Stuur me een PB met je MSN erin, dan voeg ik je toe. Bewerkt: 30 mei 200618 jaren door mickey
Geplaatst: 30 mei 200618 jaren comment_429521 Ik bedoel auto's die ik niet heb gemaakt . Ik zal je PB'en. --- Ik heb een render van mn fabriek : http://img287.imageshack.us/img287/9495/fabrender11qx.jpg Wat vinden jullie ervan?
Geplaatst: 30 mei 200618 jaren comment_429536 Ik vind hem al mooi. Oja, mischien ga ik toch missie coden voor deze mod.
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren comment_429810 m'n flat is klaar (er komt nog een witte diffuse over, dat doe ik als ik alles inlever) er zijn carspawns en er is een savegame pickup in de kamer
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren comment_429855 neem dit: 0247: request_model #DELUXO 038B: load_requested_models 00A5: $6 = create_car #DELUXO at 26.7612 103.0 11.9 0175: set_car $6 z_angle_to 270.0 ontleding: request_model: dit zoekt als het ware de bestanden op van de auto load_requested_models: dit laad de opgezochte models create_car: dit zorgt ervoor dat de auto word geplaatst, de naam (#DELUXO), en de coördinaten (26.7612 103.0 11.9) set_car $6 z_angle_to: dit draait de auto in de goede hoek (270.0)
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren comment_429864 dit moet in de main.scm download de missionbuilder van barton waterduck op gtagames.nl open je main.scm zoek de "main" thread op (moet niet verweg zijn in de .scm van terunti's) plaats dit onderaan de main thread compile en have fun
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren comment_429866 volgens mij is het stukje van schno009 voor als je een missie maakt probeer deze maar eens 014B: $66E = init_parked_car_generator #POLMAV -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -614.0 804.0 30.0 angle 0.0 014C: set_parked_car_generator $66E cars_to_generate_to 101 open mission builder en ga naar edit en type hidden druk dan op oké en druk nu nog een keer op F3 schrol nu een stukje omhoog en je ziet hier meer van deze regels staan plaats deze er bij en klaar is het je moet alleen we de coördinaten veranderen. eigelijk maakt het niet zo veel uit waar je dit plaatst alle je het maar bij de andere pick-ups doet Bewerkt: 31 mei 200618 jaren door kees1991
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren comment_429872 deze code werkt niet in de .scm van terunti's islands al een keer uitgeprobeerd
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren comment_429919 Ik kan de main.scm niet openen. Waarom ? Hij vind script.img niet ? Wat kan ik doen ?
Welkom op terunti's islands forum
WAT IS TERUNTI'S ISLANDS?
Terunti's Islands is een total conversion(Dat betekend dat alles er af gaat en alles nieuw word)
voor Gta vice city. Sommige mensen zeggen wel waarom niet voor Gta San Andreas
omdat daar nog geen fatsoenlijke path editor voor is.
IN WELKE TIJD SPEELD TERUNTI'S ISLANDS ZICH AF.
Terunti's Islands Speelt zich in deze tijd af we hebben nog geen story line
maar die zal er binnenkort komen.
WAT VERANDERD ER.
Heel makkelijk haast zo'n beetje alles.
LEIDERS
Xwa
ONDERLEIDERS
Masterkey
LEDEN
Xwa
Masterkey
schno009
Ganster007
Nicsan
Mickey
Nick
Twaka
Crappy-Apple
Auto's
Binnenkort komen hier screens van de nieuwe auto's eentje staat al ingame dat is
de limo hummer alleen hij heeft geen goeie banden :S ik ben er mee bezig.
MEER INFO
Kijk voor meer info en screenshots even op ons forum.
LID WORDEN
Wil jij helpen en ons team versterken dat kan je moet dan alleen een ding van dit lijstje te kunnen
als je een ding van dit lijstje kunt stuur mij dan even een pm met je mail adres en wat je uit het lijstje
kan en dan regelen we het verder op MSN.
[1]3ds Maxen (wel nodig graag die ons team komen versterken)
[2]Mission builden
[3]Texturen (niet echt nodig meer hebben al veel maar je mag het proberen)
[4]Auto's bouwen (mischien niet meer nodig we moeten even afwachten anders streep ik deze door)
[5]Beta testen (Testen van de public beta's kijken of er bugs in zitten die fixen we dan)
SCREENSHOTS
Bewerkt: door Xwa