Geplaatst: 8 mei 200619 jaren comment_410995 Welkom op terunti's islands forum WAT IS TERUNTI'S ISLANDS? Terunti's Islands is een total conversion(Dat betekend dat alles er af gaat en alles nieuw word) voor Gta vice city. Sommige mensen zeggen wel waarom niet voor Gta San Andreas omdat daar nog geen fatsoenlijke path editor voor is. IN WELKE TIJD SPEELD TERUNTI'S ISLANDS ZICH AF. Terunti's Islands Speelt zich in deze tijd af we hebben nog geen story line maar die zal er binnenkort komen. WAT VERANDERD ER. Heel makkelijk haast zo'n beetje alles. LEIDERS Xwa ONDERLEIDERS Masterkey LEDEN Xwa Masterkey schno009 Ganster007 Nicsan Mickey Nick Twaka Crappy-Apple Auto's Binnenkort komen hier screens van de nieuwe auto's eentje staat al ingame dat is de limo hummer alleen hij heeft geen goeie banden :S ik ben er mee bezig. MEER INFO Kijk voor meer info en screenshots even op ons forum. LID WORDEN Wil jij helpen en ons team versterken dat kan je moet dan alleen een ding van dit lijstje te kunnen als je een ding van dit lijstje kunt stuur mij dan even een pm met je mail adres en wat je uit het lijstje kan en dan regelen we het verder op MSN. [1]3ds Maxen (wel nodig graag die ons team komen versterken) [2]Mission builden [3]Texturen (niet echt nodig meer hebben al veel maar je mag het proberen) [4]Auto's bouwen (mischien niet meer nodig we moeten even afwachten anders streep ik deze door) [5]Beta testen (Testen van de public beta's kijken of er bugs in zitten die fixen we dan) SCREENSHOTS Bewerkt: 8 september 200618 jaren door Xwa
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren comment_429922 gebruik je nu vicebuiler of sanny? hij vind scripts.img niet omdat dat een img van san andreas is en sanny is voor sa btw, het is toch wel voor vc? of voor terunti's?
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren comment_429969 Ik neem vanaf nu de leding van de scm, Ik maak onder andere missies en threads. Ook krijg ik van flotje missies die ik vervolgens aanpas.
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren Auteur comment_429984 SuPeR......!!!!!!!!! >>> Door Jorge_F: Oke, je mag dan wel lid zijn van deze mod, maar je bent dan nog niet automatisch lid van de spam crew . Graag berichten plaatsen met nuttige informatie of die iets waardevols toevoegen aan een topic dat bedoelt is voor het posten van nuttige berichten en het informeren van de mede forum leden.<<< Bewerkt: 2 juni 200618 jaren door Xwa
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren comment_430017 En ik dan? Ik SCM ook. @Blaster: Welkom in het team. Check het forum voor verdere informatie.
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren comment_430246 Aankomend weekend begin ik met de scm voor TI, vanaf dan dienen alle scm rommel naar mij gestuurd te worden.
Geplaatst: 31 mei 200618 jaren comment_430417 Zoeken jullie nog mensen? Ik zal namelijk wel mee willen doen! Stuur me even een PB!
Geplaatst: 2 juni 200618 jaren comment_431564 Zeer mooi eiland jongens van de T Crew, komen er nog meer eilanden? 1 is een beetje saai, dan heb je snel geen zin meer om te spelen, maar verder erg mooi! Jongens, KUTGW Mvg, Baz
Geplaatst: 4 juni 200618 jaren comment_432529 Hoi , ik heb een screen van mn fabriek ingame. Wel nog niet getextured. http://img368.imageshack.us/img368/9026/gt...efabriek7ye.jpg
Geplaatst: 4 juni 200618 jaren comment_432545 ik ben bezig met m'n 2e gebouw voor op m'n lot, een klein woonwijkje met vrijstaande huizen met elk een andere tuin. het hekje op de achtergrond, die is eigenlijk een beetje highpoly, maar het kan ermee door.
Geplaatst: 4 juni 200618 jaren comment_432993 Hoi . Na lang nadenken heb ik besloten om uit de mod te stappen , mede door slechte schoolresultaten ben ik verplicht van mn ouders me meer in te zetten . Tot dan zal ik ook minder online komen. Sorry. See ya later folks .
Geplaatst: 4 juni 200618 jaren comment_433048 zééér jammer. je moddeling was best wel goed! EDIT: Stap je uit de mod voor je verplichting of voor Wild-West City???? overloper[/font] Bewerkt: 4 juni 200618 jaren door schno009
Geplaatst: 5 juni 200618 jaren comment_433282 Ik ben geen overloper , aangezien dat Wild West City niet zoveel werk vergt. Gewoon moddelen in Sketchup kan denk ik iedereen. Anderzijds ook voor verplichtingen omdat ik deze week echt moet beginnen leren , deels van mn ouders deels van mezelf. Ik heb dromen die ik wil waarmaken en die laat ik niet verstoren door een mod die je later ook nog kan maken. (wil ik niets mee zeggen over mod , dat ie slecht is ofzo! , ik bedoel alleen dat een mod nu toch wel een beetje op de 2de plaats).
Geplaatst: 5 juni 200618 jaren comment_433544 hij is geen oferlopen omdat hij het tuis nu erg swaar heeft en hij veel huiswerk heeft hij heeft dus niet so veel tijd meer voor een grote mod als dit dat van mij is veel maklijker omdat je met sketchup mag wereken omdat we dit pas veel later ingame gaan seten. we doen het nu eerst voor de lol het krijgen van ervaring en voor het Eindresultaat pas als dat helemaal klaar is gaan we het probeeren ingame te setten Bewerkt: 5 juni 200618 jaren door kees1991
Geplaatst: 13 juni 200618 jaren comment_439682 Hoi ben een beetje bezig geweest met een generic object voor de mod ik heb het in 5 minuten gemaakt. En het is een beetje een oude versie van een laptop maar wel zeer efectief als generic object. DE TEXTURES HEB IK OOK ZELF GEMAAKT
Welkom op terunti's islands forum
WAT IS TERUNTI'S ISLANDS?
Terunti's Islands is een total conversion(Dat betekend dat alles er af gaat en alles nieuw word)
voor Gta vice city. Sommige mensen zeggen wel waarom niet voor Gta San Andreas
omdat daar nog geen fatsoenlijke path editor voor is.
IN WELKE TIJD SPEELD TERUNTI'S ISLANDS ZICH AF.
Terunti's Islands Speelt zich in deze tijd af we hebben nog geen story line
maar die zal er binnenkort komen.
WAT VERANDERD ER.
Heel makkelijk haast zo'n beetje alles.
LEIDERS
Xwa
ONDERLEIDERS
Masterkey
LEDEN
Xwa
Masterkey
schno009
Ganster007
Nicsan
Mickey
Nick
Twaka
Crappy-Apple
Auto's
Binnenkort komen hier screens van de nieuwe auto's eentje staat al ingame dat is
de limo hummer alleen hij heeft geen goeie banden :S ik ben er mee bezig.
MEER INFO
Kijk voor meer info en screenshots even op ons forum.
LID WORDEN
Wil jij helpen en ons team versterken dat kan je moet dan alleen een ding van dit lijstje te kunnen
als je een ding van dit lijstje kunt stuur mij dan even een pm met je mail adres en wat je uit het lijstje
kan en dan regelen we het verder op MSN.
[1]3ds Maxen (wel nodig graag die ons team komen versterken)
[2]Mission builden
[3]Texturen (niet echt nodig meer hebben al veel maar je mag het proberen)
[4]Auto's bouwen (mischien niet meer nodig we moeten even afwachten anders streep ik deze door)
[5]Beta testen (Testen van de public beta's kijken of er bugs in zitten die fixen we dan)
SCREENSHOTS
Bewerkt: door Xwa