Geplaatst: 8 mei 200619 jaren comment_410995 Welkom op terunti's islands forum WAT IS TERUNTI'S ISLANDS? Terunti's Islands is een total conversion(Dat betekend dat alles er af gaat en alles nieuw word) voor Gta vice city. Sommige mensen zeggen wel waarom niet voor Gta San Andreas omdat daar nog geen fatsoenlijke path editor voor is. IN WELKE TIJD SPEELD TERUNTI'S ISLANDS ZICH AF. Terunti's Islands Speelt zich in deze tijd af we hebben nog geen story line maar die zal er binnenkort komen. WAT VERANDERD ER. Heel makkelijk haast zo'n beetje alles. LEIDERS Xwa ONDERLEIDERS Masterkey LEDEN Xwa Masterkey schno009 Ganster007 Nicsan Mickey Nick Twaka Crappy-Apple Auto's Binnenkort komen hier screens van de nieuwe auto's eentje staat al ingame dat is de limo hummer alleen hij heeft geen goeie banden :S ik ben er mee bezig. MEER INFO Kijk voor meer info en screenshots even op ons forum. LID WORDEN Wil jij helpen en ons team versterken dat kan je moet dan alleen een ding van dit lijstje te kunnen als je een ding van dit lijstje kunt stuur mij dan even een pm met je mail adres en wat je uit het lijstje kan en dan regelen we het verder op MSN. [1]3ds Maxen (wel nodig graag die ons team komen versterken) [2]Mission builden [3]Texturen (niet echt nodig meer hebben al veel maar je mag het proberen) [4]Auto's bouwen (mischien niet meer nodig we moeten even afwachten anders streep ik deze door) [5]Beta testen (Testen van de public beta's kijken of er bugs in zitten die fixen we dan) SCREENSHOTS Bewerkt: 8 september 200618 jaren door Xwa
Geplaatst: 13 juni 200618 jaren comment_439838 misschien kun je een leuke easter-egg op het scherm zette, heb ik ook gedaan met de tv in m'n flatgebouw
Geplaatst: 18 juni 200618 jaren comment_443860 Nog een tip voor die laptop: Gebruik deze font voor sony: Klik Typ dan alleen de kleine letter S. Voor meer logo's van merken, kijk hier: Klik Over de mod: Ik vind het er goed uitzien. KUTGW! Mvg Flitskiker
Geplaatst: 30 juni 200618 jaren Auteur comment_454813 Zeer mooi allemaal goeie tip Flitskikker Iedereen ga zo door:) Bewerkt: 2 juli 200618 jaren door Xwa
Geplaatst: 2 juli 200618 jaren comment_456077 Ik vind dit niet echt nodig, je mod gewoon wanneer je zin hebt, of het nou heet is of niet. Je bent toch niet verplicht om te modden zoals je zelf ook al zegt, dus ik zie het nut niet van je bericht.
Geplaatst: 2 juli 200618 jaren comment_456204 en ik zie t nut niet dat jij alleen stom commentaar geeft, oke je kunt nie altijd goed commentaar verwachte maar van jouw heb ik nooit iets goeds gehoord... ontoppic: mooie laptop goed gedetaileerd alleen sony op de achterkant mag wat mooier ga zo door! een ook dat ee idee was wel leuk voor op het scherm maar ja wat moet er dan op staan...
Geplaatst: 2 juli 200618 jaren comment_456252 en ik zie t nut niet dat jij alleen stom commentaar geeft, oke je kunt nie altijd goed commentaar verwachte maar van jouw heb ik nooit iets goeds gehoord... ontoppic: mooie laptop goed gedetaileerd alleen sony op de achterkant mag wat mooier ga zo door! een ook dat ee idee was wel leuk voor op het scherm maar ja wat moet er dan op staan... Liever kritiek dan niks toch? Van kritiek kan je leren. Zoweet bijv. Xwa wat hij volgende keer beter kan doen. Blaster is misschien eenmaal minder snel tevreden (Pak dit niet verkeerd op Blaster). Zijn grens van mooi & goed ligt hoger.
Geplaatst: 2 juli 200618 jaren comment_456269 Ik wou gewoon mijn mening geven over zijn bericht, dat wat je als laaste zei klopt ook niet, kijk maar is in de modding showrooms of de graphics fora dan zie je genoeg positief commentaar van mij. Ik ben trouwens weer de SCM Coder van de mod, ik heb ongeveer 5 missies klaarliggen die ik ga aanpassen voor deze mod.
Geplaatst: 2 juli 200618 jaren comment_456278 Sorry Blaster maar ik had je anders ingeschat. Hopelijk geen probleem?
Geplaatst: 4 juli 200618 jaren comment_457360 Het eiland was een grote fout komt door de warmte sorry volgende keer het nieuwe eiland eiland2:P Bewerkt: 4 juli 200618 jaren door masterkey
Geplaatst: 4 juli 200618 jaren comment_457501 Hier zijn 2 plaatjes van de afgeronde laptop op bureau Deze met efectje
Geplaatst: 4 juli 200618 jaren comment_457510 eigenlijk vind ik dat eiland niet zo mooi. de heuvels zijn net piramides en het eiland zit er wat raar uit. naar mijn idee is het veel te groot
Geplaatst: 4 juli 200618 jaren comment_457523 Nou je het zo zegt ja het eiland is wel een beetje aan de grote kand mischien moet ik dan nu maar weer helemaal overnieuwe beginnen
Geplaatst: 4 juli 200618 jaren comment_457590 ''wat klein die heuveltjes die zijn 100x100'' Dat eiland wor dus even groot als VC ??? Maja, ik vind dat eiland niet mooi, te hoekig, te plat, te groot.
Geplaatst: 4 juli 200618 jaren comment_457603 Het is Easter Egg . Nja masterkey , de screens die Xwa toonde waren veelbelovend. Nuja , ik kan het niet beter maar het is niet zo mooi .
Geplaatst: 4 juli 200618 jaren Auteur comment_457675 Masterkey begint opnieuw met eiland 2 Bewerkt: 4 juli 200618 jaren door Xwa
Welkom op terunti's islands forum
WAT IS TERUNTI'S ISLANDS?
Terunti's Islands is een total conversion(Dat betekend dat alles er af gaat en alles nieuw word)
voor Gta vice city. Sommige mensen zeggen wel waarom niet voor Gta San Andreas
omdat daar nog geen fatsoenlijke path editor voor is.
IN WELKE TIJD SPEELD TERUNTI'S ISLANDS ZICH AF.
Terunti's Islands Speelt zich in deze tijd af we hebben nog geen story line
maar die zal er binnenkort komen.
WAT VERANDERD ER.
Heel makkelijk haast zo'n beetje alles.
LEIDERS
Xwa
ONDERLEIDERS
Masterkey
LEDEN
Xwa
Masterkey
schno009
Ganster007
Nicsan
Mickey
Nick
Twaka
Crappy-Apple
Auto's
Binnenkort komen hier screens van de nieuwe auto's eentje staat al ingame dat is
de limo hummer alleen hij heeft geen goeie banden :S ik ben er mee bezig.
MEER INFO
Kijk voor meer info en screenshots even op ons forum.
LID WORDEN
Wil jij helpen en ons team versterken dat kan je moet dan alleen een ding van dit lijstje te kunnen
als je een ding van dit lijstje kunt stuur mij dan even een pm met je mail adres en wat je uit het lijstje
kan en dan regelen we het verder op MSN.
[1]3ds Maxen (wel nodig graag die ons team komen versterken)
[2]Mission builden
[3]Texturen (niet echt nodig meer hebben al veel maar je mag het proberen)
[4]Auto's bouwen (mischien niet meer nodig we moeten even afwachten anders streep ik deze door)
[5]Beta testen (Testen van de public beta's kijken of er bugs in zitten die fixen we dan)
SCREENSHOTS
Bewerkt: door Xwa