Geplaatst: 8 mei 200619 jaren comment_411612 nieuwe mod gemaakt door SWYV! ja natuurlijk, de SPRAY mod er zijn in totaal 6verschillende kleuren en 2extraatjes Welke kleuren zijn er? > roze > lila blauw > donkerblauw > oranje > geel > wit wat voor extraatjes zitten er bij? > onzichtbare spray!!! > big spray waardoor zowat heel je scherm vol met spray te zien! (maar niet voorgevoelig ogen! of anders zonnebril opzetten) hier de screen (animation screen) Bewerkt: 11 november 200717 jaren door SWYV
Geplaatst: 9 mei 200619 jaren comment_411645 Als je nu een gang tag over sprayt van de Ballas, wordt hij dan gewoon groen, of kan hij ook geel worden?
Geplaatst: 9 mei 200619 jaren comment_411661 Hehe, leuk idee, vooral dat roze lijkt me leuk ! @Typhoon, ik denk van niet, omdat het logo dacht ik een txt file was in een bepaalde kleur
Geplaatst: 9 mei 200619 jaren Auteur comment_411679 dit mod verandert alleen de kleur van de spray, en niet de tags, daar zal ik nu voor zorgen binnenkort een pack ervan! wss vandaag of morgen online van pack download! edit: de download zonder pack staat nu online! Bewerkt: 9 mei 200619 jaren door SWYV
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415471 als dat groen dan dus ook echt roze word als je met roze sprayt, dan lijkt het me wel geinig om die tags met onzichtbare spray te sprayen
Geplaatst: 19 mei 200619 jaren comment_419521 Ziet er leuk uit, hoef je niet meer altijd die groene spray te gebruiken . Zeker die mega spray is leuk!
Geplaatst: 20 december 200618 jaren comment_563762 lool SWYV ken je me nog van jou forum . ik heb hem al gezien en al beoordeeld. Maarja voor GTA forum dan he Nice KutGW Orgineel SWYV love modding (er staat altijd aant modden op zn MSN naam xD
Geplaatst: 1 april 200718 jaren comment_644335 Jammer download doet het niet *cry cry* De download doet het niet omdat het al maanden niet meer gedownload is. Misschien dat SWYV het bestand nog heeft. Dus is het makkelijk om hem een leuke en vriendelijke PM te sturen met de duidelijke vraag of hij dit bestand nog wil uploaden Succes!
Geplaatst: 1 april 200718 jaren Auteur comment_644343 idd het werkt niet meer vanwege de host van bradleyH ofzo maar ik heb wel op een andere GTA download site staan, mss kan iemand hem in de GTAGAMES download database toevoegen
Geplaatst: 3 juni 200717 jaren comment_696868 Heey ''SWYV'' ik moet eerlijk zeggen dit is een leuk idee van je, ik ga binnekort ook modden lijkt me leuk! Maar dit is echt leuk werk van je goed gedaan super!
Geplaatst: 2 oktober 200717 jaren comment_789139 Ey, Kun je dit ook doen met de brandblusser en Rookgranaat? Dat die ontzichtbaar zijn, Zodat mensen niet zien dat ze stikken xD Heb je drie mogelijkheden om mensen "ontzichtbaar" te vermoorden Thank you, Greetz Ferry
Geplaatst: 2 oktober 200717 jaren comment_789164 De download link doet het niet en ik zou hem toch graag willen hebben, kan iemand hem uploaden via het forum of via Rapidschare? Alvast bedankt greetz
Geplaatst: 11 november 200717 jaren Auteur comment_819284 ik heb helaas slechte nieuws, omdat ik gestopt bent met GTA modding en ik vind die mod nergens op mijn PC staan ale ik heb het wel maar geen verschillende kleuren alleen donkerblauw spray MAAR ik ga wel via internet opzoeken
nieuwe mod gemaakt door SWYV!
ja natuurlijk, de SPRAY mod
er zijn in totaal 6verschillende kleuren en 2extraatjes
Welke kleuren zijn er?
> roze
> lila blauw
> donkerblauw
> oranje
> geel
> wit
wat voor extraatjes zitten er bij?
> onzichtbare spray!!!
> big spray waardoor zowat heel je scherm vol met spray te zien!
(maar niet voorgevoelig ogen! of anders zonnebril opzetten)
hier de screen (animation screen)
Bewerkt: door SWYV