Jump to content

OFFICIEEL: Grand Theft Auto IV Aangekondigd!

Geplaatst:
comment_412289

Zojuist heeft Take 2 Games aan de pers bekend gemaakt dat Grand Theft Auto IV uit komt op oktober 2007 voor Xbox 360™ and PLAYSTATION®3.

Volgens Take 2 zal Grand Theft Auto IV tegelijktijdig uitkomen op PlayStation®3 en Xbox 360™. Het zal op 16 oktober 2007 in North America in de winkels liggen en in Europa op oktober 19, 2007

bron: http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=195753

• Reacties 218
  • Bezichtigingen 26.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_412745

Wow relax dat ze nu eindelijk bekendmaken dat hij uitkomt! :klap: Kan echt niet wachten! Maar het wordt nog wel even sparen voor de PS3 :puh:

Geplaatst:
comment_412782
Wow relax dat ze nu eindelijk bekendmaken dat hij uitkomt! :klap: Kan echt niet wachten! Maar het wordt nog wel even sparen voor de PS3 :puh:

Of je koopt een Xbox 360...

Ik hoop nu wél met online-functies. Ik ga er wel van uit; Grand Theft Auto: Liberty City Stories is ook in de multiplayer speelbaar met WiFi.

Maarja, laten we het rustig afwachten. Vanzelf komen er wel screens, art of een trailertje wat de engine allemaal inhoud ofzo. Maar Rockstar laat die shit meestal niet zo snel zien. Maarja, ik hoop op een speelbare versie op de E3 2007.

Geplaatst:
comment_412809

Jammer, ik heb alleen een pc... Maargoed, er komt in ieder geval een nieuwe gta :) Ik heb ook een gamecube, maargoed, daar komt geen enkele gta op :(

Geplaatst:
comment_412810

ik zit te denken om een ps3 ven 600 euro te kopen ik denk toch dat ik de ps3 ga kopen wat vinden julie ervan ? ik denk dat gtaIV veel mooier eruit gaat zien als op Xbox 360

Geplaatst:
comment_412822

Is het echt zeker dat het GTA IV is of is die IV nog een codenaam. Want ik vind het wel jammer. GTAIII hadden ze ook beter naar de stad genoemd: GTA Liberty City. Dan zullen de (eventuele) opvolgers van IV ook weer met steden in de naam zijn.

Geplaatst:
comment_412949
Is het echt zeker dat het GTA IV is of is die IV nog een codenaam. Want ik vind het wel jammer. GTAIII hadden ze ook beter naar de stad genoemd: GTA Liberty City. Dan zullen de (eventuele) opvolgers van IV ook weer met steden in de naam zijn.

Op Rockstars site staat het GTA IV logo al, dus ik neem aan dat dat het echt wordt.

Geplaatst:
comment_413038

Yes yes yes! Eindelijk! Het is niet veel info, maar ik wachte er op! :klap:

Maar wacht eens even... In oktober 2007!?!?! Eerst vertelden ze dat ie eind 2006 uit zou komen! :-(

Dat is nog keilang wachten! Dat zijn dan wel weer rotstreken, vind ik. :@

Nouja, ik ben benieuwd waar de nieuwe GTA zich gaat afspelen e.d., en dan ga ik me maar voorlopig even oriënteren op GTA: Vice City Stories... ;)

Bewerkt: door Pietje II

Geplaatst:
comment_413064

Aaah eindelijk eens duidelijkheid :)

Ik zal weer ongeduldig wachten op de release van GTA IV.

Natuurlijk zal er een PC release komen, dat heeft Rockstar altijd al gedaan, dus waarom nu ineens niet?

Zoals Joriz al zei, dwingen ze je op die manier om een console aan te schaffen.

Maar ik wacht dan wel 2 jaar voor de PC release :)

En nu eerst maar eens wachten op meer info en natuurlijk ook screenshots:)

Geplaatst:
comment_413162
Natuurlijk zal er een PC release komen, dat heeft Rockstar altijd al gedaan, dus waarom nu ineens niet?

Het zinnetje "Natuurlijk zal hij tijdelijk exclusief op de PS3 uitkomen, dat heeft Rockstar altijd al gedaan, dus waarom nu ineens niet?" gaat ook niet op.

Ik geloof best dat ie ook op de PC uitkomt, maar dit argument klopt niet.

Geplaatst:
comment_413190

Nou..Ik ga flink sparen voor een nieuwe p.c te bouwen volgend jaar zomer.

Er komen ook super Titels uit op de p.c

Dus als Gta: IV op de p.c uitkomt,weet ik zeker dat me p.c dat aankan. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.