Jump to content
  • Reacties 91
  • Bezichtigingen 6.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zou GTA 4 zich weer afspelen in Liberty City? 172 leden hebben gestemd

1. 1. Zou GTA 4 zich weer afspelen in Liberty City?

• ja
      12
    • nee
      152

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_597385

Nee geen Libery City.

Doe in een plaats van een Stad gewoon een groot land. Met een paar grote steden erin en ertussen woestijn of graslandschappen net zoals San Andreas nu is, aleen vele malen groter :Y

Geplaatst:
comment_598490
Ik heb van Rockstar Games en thegtaplace gehoord dat het spel zich in Europa Amsterdam!

Greetz, GTA Monster

Hmm op Thegtaplace.com kan ik er niks over vinden!

en heb je van Rockstar de bron?

Het is niet waar totdat Rockstar het heeft bevestigt!

Geplaatst:
comment_598548

somigge mensen zeggen het al het word helemaal vernieuwd

dus die **** stad die ze liberty city noemen gaan ze echt niet meer doen

ik hoop dat het waar is wat GTAmonster zegt waar is dan wet ik de weg tenminste een beetje :klap:

Geplaatst:
comment_600055
nee!

gta lc is oud ze bestaat al in 4 verschillende gta's gta sa gtv gta 3 gta lcs

ik denk persoonlijk dat gtaiv zich in een stad afspeelt gebaseerd op beverly hills :cya:

Beverly Hills zat toch al in GTA SA

want Beverly Hills ligt in LA

en Los Santos is gebaseerd op LA

Geplaatst:
comment_601127
nee!

gta lc is oud ze bestaat al in 4 verschillende gta's gta sa gtv gta 3 gta lcs

ik denk persoonlijk dat gtaiv zich in een stad afspeelt gebaseerd op beverly hills :cya:

ik denk het niet want beverly hills is een buiten wijk in los angeles en los angeles is los santos in gta sa dus ik denk niet dat die gaat komen

Geplaatst:
comment_602541

Nee natuurlijk niet, ze hebben al zeker 4 keer iets gedaan met LC: GTA III, GTA LCS, Vice City(Intro met Sonny), SA (Je moet er heen en CJ woonde Daar.)

Ik denk dat ze misschien wel een keer in een missie naar Vice city Of Liberty City gaan Of Los Santos.

Maar één ding is zeker Het speelt zich niet af in Liberty City.

Greets,

Pemp

Geplaatst:
comment_602577

Zoals al vaker gezegd wil het feit dat de man die CJ ingesproken heeft niet zeggen dat hij ook als CJ speelt. Is IMDB wel betrouwbaar? Wie kan zoiets toevoegen?

Aangezien voor San Andreas CJ alleen in Liberty City gewoont heeft en in de Grove kan hij als CJ alleen na SA meedoen. Dus het is na 1992.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.