Geplaatst: 10 mei 200619 jaren comment_412922 eY Kun je instellen of is er een mod dat je kleinere dots krijgt? want ik gebruik map mod, en dan kan ik precies zien waar de spelers zich bevinden. Op welk weg helft. Greetz Lucky4me
Geplaatst: 10 mei 200619 jaren comment_412940 Ik denk niet dat dit kan. Anders ga je heel gedetailleert moeten te werk gaan.
Geplaatst: 10 mei 200619 jaren comment_412969 eYKun je instellen of is er een mod dat je kleinere dots krijgt? want ik gebruik map mod, en dan kan ik precies zien waar de spelers zich bevinden. Op welk weg helft. Greetz Lucky4me Het volgende geldt voor SA en het gaat over missionscripting: Het kan wel, maar dan moet je vrij moeilijke technieken toepassen. Er is een radaricoon met een klein geel vierkantje, volgens mij is dat het icoontje met ID 0 (sterker nog, ik weet het zeker ). Je moet een thread maken die checkt waar de actors zich bevinden. Dan moet je op die plek met de "create_icon_without_sphere"-opcode de blip (met ID 0) maken. Een ruwe schets van de thread: :begin wait 0;; prioriteit destroy_marker 1@ store_actor_pos $actorID 2@ 3@ 4@ 1@ = create_icon_marker_without_sphere 0 at 2@ 3@ 4@ jump ££begin Bewerkt: 10 mei 200619 jaren door JGuntherS
eY
Kun je instellen of is er een mod dat je kleinere dots krijgt?
want ik gebruik map mod, en dan kan ik precies zien waar de spelers zich bevinden. Op welk weg helft.
Greetz Lucky4me