Geplaatst: 11 mei 200619 jaren comment_413113 Hallo dit topic is bedoeld om je eigen auto te laten zien uit NFS underground 1 of 2 of Most wanted. Je moet wel een in-game screenshot maken. Dus haal er geen van internet af. Gebruik in het spel de print screen knop. Ik voeg later wel een foto van mijn auto toe. Mischien is het ook leuk als je erbij schrijft wat voor auto het is, en waarom je hem gekocht hebt en wat je er zo mooi aan vind. anderen kunnen dan je screen beoordelen en ook zelf een plaatsen. Greetz GTA GUY Bewerkt: 11 mei 200619 jaren door GTA GUY
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415356 http://img101.imageshack.us/my.php?image=policejump7ay.jpg Het is wel erg groot!
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren Auteur comment_415480 Hoe heb je die screen genomen. Is zeer mooi gelukt. Ik geef hem een 8 Bewerkt: 14 mei 200619 jaren door GTA GUY
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415486 Met ShopSpezial (politieauto's te koop maken) en met F12 (screenshot) En natuurlijk met een heuveltje op de weg
Hallo
dit topic is bedoeld om je eigen auto te laten zien uit NFS underground 1 of 2
of Most wanted. Je moet wel een in-game screenshot maken. Dus haal
er geen van internet af. Gebruik in het spel de print screen knop.
Ik voeg later wel een foto van mijn auto toe. Mischien is het ook leuk als
je erbij schrijft wat voor auto het is, en waarom je hem gekocht hebt en wat
je er zo mooi aan vind. anderen kunnen dan je screen beoordelen en ook zelf
een plaatsen.
Greetz GTA GUY
Bewerkt: door GTA GUY