Geplaatst: 11 mei 200619 jaren comment_413116 Yo, Ik heb sinds kort problemen met msn messenger 7.5 Msn heeft het altijd gedaan. Probleem: Ik log in krijg ik een foutbericht: Het aanmelden is mislukt, probeer het later opnieuw Er is verschillende malen geprobeerd om je aan te melden. Vanwege je firewall kan msn mogelijk geen verbinding maken. Controleer de instellingen van je firewall. Of raadpleeg de instructies van de fabrikant. Wat ik heb gedaan. Firewall uitgezet alles gedaan volgens het helpscreen. Maar niks werkt. Dus ligt het probleem nou bij mij? -router? -virus? -missend bestand?
Geplaatst: 1 juni 200618 jaren comment_430476 Ja maar ik wil hem dus gewoon in zijn orginele formaat laten zien. Is dit mogelijk?
Geplaatst: 1 juni 200618 jaren comment_430477 Dat is mogelijk, maar dan met een add-on. De add-on heet stuffplug en is nu nog alleen geschikt voor msn messenger 7.5 en je heb er wel MSG Plus voor nodig om hem te kunnen installeren. je kan Stuffplug >>Hier<< downloaden. @ikt: msn emoticons zijn standaard 19x19
Yo,
Ik heb sinds kort problemen met msn messenger 7.5
Msn heeft het altijd gedaan.
Probleem:
Ik log in krijg ik een foutbericht:
Het aanmelden is mislukt, probeer het later opnieuw
Er is verschillende malen geprobeerd om je aan te melden.
Vanwege je firewall kan msn mogelijk geen verbinding maken.
Controleer de instellingen van je firewall.
Of raadpleeg de instructies van de fabrikant.
Wat ik heb gedaan.
Firewall uitgezet alles gedaan volgens het helpscreen.
Maar niks werkt.
Dus ligt het probleem nou bij mij?
-router?
-virus?
-missend bestand?