Geplaatst: 11 mei 200619 jaren comment_413404 nou ik heb al heel lang san andreas gespeeld en nou krijg ik in 1 keer z'n fout melding!! ik snap niks van al dat technische gebeuren dus aub een gewone simpele oplossing als het kan! deze fout melding: AppName: gta_sa.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: gta_sa.exe ModVer: 0.0.0.0 Offset: 000d7bd6 hij start gewoon niet op. net als het menu tevoorschijn komt krijg ik die melding. ik word gek want ik wil weer san andreas spelen.
Geplaatst: 13 mei 200619 jaren comment_414935 Hallo, Even ter herinnering: Het spel heeft het eerste WEL gedaan, zegt hij... dus aan zijn specs kan t niet liggen. Aangezien t om een fout gaat bij een bestand, ligt het aan het software, dus niet aan het hardware! Dus die eerste 3 stappen van Ruud zouden goede oplossingen kunnen zijn. Gedacht aan Windoctor van Norton, helpt bij mij ook vaak bij fouten die met herinstalleren niet zomaar weggaan! Bewerkt: 13 mei 200619 jaren door Foxr
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416586 anders moet je ff kijken of je spyware of virussen hebt
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_420963 ik had hetzelfde probleem. nu een half jaar later heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd en gta er weer op geprobeerd te zetten. maar tijdens de install gaf tie al fouten dat een paar bestanden niet overeen kwamen met het bestand op de dvd. toen heb ik hem op mijn vaders pc geinstalleerd deed tie het wel. dus ik bestanden gekopieerd en op mijn pc gezet maar nu heb ik een foutmelding elke keer als ik net een nieuw spel start oftewel ik kan niet spelen. de foutmelding weet ik niet precies maar ik krijg een normaal schermpje van windows dat er een fout is opgetreden. wie kan mij helpen michiel
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_420985 hier mijn foutmelding AppName: gta_sa.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: gta_sa.exe ModVer: 0.0.0.0 Offset: 000dfe92v eigenlijk hetzelfde de specs komen nog maar heb geen internet op mijn pc trouwens het spel doet het ook niet op mijn pa's pc maar het installeren wel Bewerkt: 21 mei 200619 jaren door mastermikeyboy
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren Auteur comment_421097 joehoe kan iemand misgien me vraag beantwoorde¿?¿ oh lama
Geplaatst: 19 januari 200718 jaren comment_589674 eigelijk heel simpel..... is een dff/txd/.... wat ontbreekt in de gta.IMG ben er nu zelf naar op zoek >>> Door Bling: Wil je voortaan even naar de datum kijken? Dit topic is namelijk al 8 maanden oud, en het probleem van de topicstarter is ondertussen al wel opgelost, denk ik. <<<
nou ik heb al heel lang san andreas gespeeld en nou krijg ik in 1 keer z'n fout melding!!
ik snap niks van al dat technische gebeuren dus aub een gewone simpele oplossing als het kan!
deze fout melding: AppName: gta_sa.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: gta_sa.exe
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 000d7bd6
hij start gewoon niet op. net als het menu tevoorschijn komt krijg ik die melding.
ik word gek want ik wil weer san andreas spelen.