Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_414007

Niet gek, alleen de reclame is lelijk, en je site gaat over te veel verschillende onderwerpen, maar dit kan ik ook wel weer begrijpen, omdat je natuurlijk alles wilt laten zien wat jij doet. Dat blauw is wel een mooi kleurtje.

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_414008

Open eens frameset.htm, en verander daar dit:

<FRAME NAME="top" SRC="top.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE

in dit:

<FRAME NAME="top" SRC="top.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE>

Doordat er een ">" aan het einde mist, is hij alleen in IE goed zichtbaar. In alle andere browsers niet, op die manier loop je veel bezoekers mis.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_414027
Open eens frameset.htm, en verander daar dit:

<FRAME NAME="top" SRC="top.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE

in dit:

<FRAME NAME="top" SRC="top.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE>

Doordat er een ">" aan het einde mist, is hij alleen in IE goed zichtbaar. In alle andere browsers niet, op die manier loop je veel bezoekers mis.

Sorry, Upstream. Dat lost het probleem niet op. :N

Geplaatst:
  • Auteur
comment_414038

Door die > erbij te zetten, was het menu foetsie. Nu ik het weer weg heb gehaalt, doet het menu het weer.

@Joriz: Die M is mijn logo, die kun je niet met een lettertype doen.

Misschien een Photoshopper kan het.

Geplaatst:
comment_418611

Poging V2.0:

<FRAMESET ROWS="150,*" framebordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" NORESIZE>
  <FRAMESET COLS="180,*" framebordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" NORESIZE>
   <FRAME NAME="menu" SRC="menu.htm" SCROLLING="NO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0 FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE>
   <FRAME NAME="index" SRC="home.htm" SCROLLING="AUTO" FRAMEBORDER="NO" border="0" bordercolor="#3598FE" hspace=0 vspace=0 NORESIZE>
  </FRAMESET>
</FRAMESET>

Dit zou moeten werken. Ik moet je zeggen dat deze code veels te rommelig is, en erg verwarrend voor verschillende browsers. Ik zou zelf even hier kijken, en je code zo veel mogelijk versimpelen. Ik bedoel, je hele site is toch wel afhankelijk van deze paar regels ;) .

En om je eerlijk te zeggen, ik ben nooit een voorstander van frames geweest en ik ben zeker niet de enige. Maarja, dat is een ander verhaal.

BTW, over wat juul zegt, misschien zoiets

Menu

Toevoegen onder: div.Section1 {page:Section1;}

a {cursor:pointer;}

Waarschijnlijk werkt het niet, omdat de code van menu.htm veel te verwarrend is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.