Geplaatst: 13 mei 200619 jaren comment_414586 ik moet voor godsdienst een kalender maken........... met alle namen vcan die kinderen die bij me in de klas zitten,mentor, en die leraar heel erg nutteloos maar wel nodig omdat ik een onvoldoende voor godsdienst sta maar ik heb fgeen zin om alles met paint te gaan zitten maken of hoe je dat ook moet maken weet iemand een site waar je alleen maar de gegevens in moet voeren en dat de pc de rest van het werk doet?
Geplaatst: 13 mei 200619 jaren comment_414602 Heb je Microsoft Office Publisher? En ik heb even gegoogled: KIJK Bewerkt: 13 mei 200619 jaren door flitskikker
Geplaatst: 13 mei 200619 jaren Auteur comment_414608 nee?? waar kan je het downloaden? en hoe werkt het?
Geplaatst: 13 mei 200619 jaren Auteur comment_414645 het lukt me maar niet , om hem af te drukken moet je ook nog eens 18 ewuro betalen. weet iemand niet een kalender die je kan uitprinten dat ik er zelf de namen in de vakjes kan schrijven?
Geplaatst: 13 mei 200619 jaren comment_415108 Waarom niet gewoon in word. Je kan je pagina liggend doen en dan met tabellen vakjes maken.
ik moet voor godsdienst een kalender maken...........
met alle namen vcan die kinderen die bij me in de klas zitten,mentor, en die leraar
heel erg nutteloos maar wel nodig omdat ik een onvoldoende voor godsdienst sta
maar ik heb fgeen zin om alles met paint te gaan zitten maken of hoe je dat ook moet maken
weet iemand een site waar je alleen maar de gegevens in moet voeren en dat de pc de rest van het werk doet?