Jump to content
Geplaatst:
comment_414699

Die van mij ging heel erg raar. Ik was 13 en keek met mn broer op TMF, en wie zag ik, 50 CENT met Candy Shop! Ik was helemaal verliefd op zn muziek en ging muziek downloaden op een rare site (Site geven is overbodig) en in de tweede kreeg ik vrienden die ook naar RAP luisterden. Ze zeiden dat ik een downloadprogamma moest downloaden (Limewire). Ik probeerde het vele malen en het lukte op een gegeven moment, maar het ging fout! Ik werd verslaafd aan de muziek van 50 CENT en andere rappers. 50 CENT, The Game, 2PAC, G-UNIT (Mobb Deep en al die andere makkers) Snoop Dogg en DR DRE. Mijn cijfers gingen aan het begin van het jaar heel goed totdat ik Rap luisterde. Na een tijdje was ik het zat en heb ik al mijn rapmuziek verwijderd, dat heel erg moeilijk was. Ik miste het na een tijdje zo erg dat ik weer wilde downloaden, maar ik heb gelijk weer alles verwijderd omdat ik dan wer verslaafd zou raken. Nu, aan het einde van het tweede jaar voor mij op de middelbare school ben ik al 2-3 maanden zonder rap en luister ik jaren 60, 70, 80 en 90ies muziek wat niet verslavend maakt, ook heb k nog een stapeltje opwekking. Ik kan nu zelfs zonder de computer en muziek, dus ik ben blij dat het ergste achter de rug is.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_417134

Lang lang geleden :puh:

Ik was 4 jaar ofzo. En ik maakte geluidjes met me mond. Beetje neurien enzo en zingen.

Ik was 12 toen ging ik trommelen op tafels daar moest ik mee stoppen omdat ik last van me handen kreeg.

Toen was 14 ofzo en ging ik leren beatboxen. Nu anderhalf jaar verder kan ik het. Dus zo ben ik gaan beatboxen. Ik luister naar alles en waardeer eigenlijk alles.

Geplaatst:
comment_417146
Het begon 1of2 jaar geleden..

Op tv zag ik de videoclip Numb van Linkin Park. Daarna ben ik elke dag gaan TV kijken speciaal voor dat clipje , zo heb ik alle muziek gehoord en begon muziek me intersant te worden. Meteen daarna kocht ik het album van Linkin Park - Meteora..

:schater:

Jep, dat had ik ook, ik had gelijk Metoara en die andere, een wat vagere naam gekocht.

Maar ik ging eerst Trance luisteren, mijn broer draaide het altijd, en ik vond het prachtig, dat ging ik luisteren rond mijn 8e, toen ben ik overgegaan naar Hardcore, ongeveer 2 jaar geuisterd, toen heb ik heel even naar Rock zoals Linkin Park geluisterd, toen weer Hardcore toen nog geen 2 maanden Rap, maar dat kwam mij de neus en de oren uit, en nu ben ik weer terug bij Trance en Hardcore, en dat is toch mijn muziek.

Geplaatst:
comment_417710

Toen ik 3 was vond ik Metallica geweldig :*D Ik luisterde altijd naar Enter Sandman

Sindsien was het altijd een beetje rockachtig, niet zo zwaar.

Op de brugklas luisterde ik hits na een half jaar had ik dat wel gezien en ging ik weer de zachtere rock luisteren.

Een jaar geleden ging ik wat zwaardere rock luisteren en nu leuister ik heel veel naar Trash-, Speed-, Power-, Melodymetal en NWOBH(New Wave of British Heavy Metal) :Y

Bewerkt: door 007 RoadRunner

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.