Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

na missies kan je niet meer in een gebouw

Zijn er mods of zijn er gebouwen waar je na een missie s altijd in kan want onder de brug bij noord san fierro kun je er op het dak niet het gebouw meer in.

Featured Replies

Zijn er mods of zijn er gebouwen waar je na een missie s altijd in kan want onder de brug bij noord san fierro kun je er op het dak niet het gebouw meer in.

Ja ik heb nog een mod, die kan je hier vinden. Veel plezier met spelen verder! :)

Ik heb nog wel een manier voor je:

Met deze truc kan je vanaf het begin al in vergrendelde gebouwen komen.

Doe dit:

Nadat het introfilmpje begint, moet je hem net zolang afspelen totdat je ziet dat de politieauto voor het spoor staat.

Voer nu de jetpack cheat in, en nadat het filmpje afgelopen is, zal je spawen bij het ziekenhuis.

Nu kan je in bijvoorbeeld: Jizzy's Pleasure Domes, Sindacco's Abbatoir en Crack Den.

Ik heb nog wel een manier voor je:

Met deze truc kan je vanaf het begin al in vergrendelde gebouwen komen.

Doe dit:

Nadat het introfilmpje begint, moet je hem net zolang afspelen totdat je ziet dat de politieauto voor het spoor staat.

Voer nu de jetpack cheat in, en nadat het filmpje afgelopen is, zal je spawen bij het ziekenhuis.

Nu kan je in bijvoorbeeld: Jizzy's Pleasure Domes, Sindacco's Abbatoir en Crack Den.

Nog een vraag hierover, ook al is het niet ontopic. Al die gebouwen waar je in kunt, staan die op de map????

Nee, deze staan niet op de map. Binnenkort wel, GTA-Sheep en wat andere jongens zijn op dit moment druk bezig om alle gebouwen van San Andreas op kaart te brengen voor WiKiGTA.

ik denk dat ie bedoelt op de radar

ik denk dat ie bedoelt op de radar

Thomas Crown, bedoeld dat de gebouwen op de map (of de radar) zijn aangegeven. Dat zijn ze niet in het spel, je moet ze dus weten waar ze liggen. En de medewerkers van WiKiGTA proberen nu alle gebouwen op kaart te brengen, zodat je er makkelijk heen kunt rijden!

er zijn ook "verborgen interriors" van sommige missies zie dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=24081

bijvoorbeeld van de missie dat je naar liberty city moest of die miessie dat je de blue print van caliciua`s casino moest stelen.

Ik heb nog wel een manier voor je:

Met deze truc kan je vanaf het begin al in vergrendelde gebouwen komen.

Doe dit:

Nadat het introfilmpje begint, moet je hem net zolang afspelen totdat je ziet dat de politieauto voor het spoor staat.

Voer nu de jetpack cheat in, en nadat het filmpje afgelopen is, zal je spawen bij het ziekenhuis.

Nu kan je in bijvoorbeeld: Jizzy's Pleasure Domes, Sindacco's Abbatoir en Crack Den.

cool gevonden!! :klap: maar hoe ben je in godsnaam op dat idee gekomen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.