Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415336 Sinds het 3d gta gta 3 (3 zgt het zelf derde deel) gta vice city ( vice wil 2de zeggen) gta san andreas is dan de oudste mijn theorie! R* gaat gewoon van gta 3 terug in de tijd en met de gta lc... stories reeks andersom Gta 3 is recent het speeld zich af in 2001 denk ik,weet het niet zeker. dan gaat rockstar ouder met gta vice city ( vice =2) en nog met gta san andreas (dat moet den 1ste zijn) dan maakt r* een omezwaai en begint weer met gta 3 door lcs te maken dan wordt gezegd dat gta vcs wordt gemaakt ingewikkeld vind je niet? dan gaat rockstar beginnen met het 4rde deel dat in deze tijd zel gebeuren en dan weer ouder zal gaan r* is toch ingewikkeld he? Bewerkt: 14 mei 200619 jaren door camouflage
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415337 Fout. Je had ooit GTA 2 met 3 gebieden, Liberty City (GTA 3), Vice city (GTA Vice City) en San andreas (GTA SAn Andreas). 3, vc en sa zijn allemaal op de engine van 3 gebouwd maar als het goed is wordt de nieuwe gta (GTA IV) op een nieuwe engine gemaakt. (correct me if I'm wrong)
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415345 ehm, gta vice city speel zich in de 80's af en san andreas in de 90's, dus de tijdsopbouw staat niet in een volgorde en vice betekend fout
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_420856 Mania-92 je hebt het fout, in Grand Theft Auto (1) waren de 3 gebieden "Liberty City", "Vice City" en "San Andreas". Ik vind het een indrukwekkende theorie maar ik denk niet het echt klopt, maar wel zeer goed nagedacht! Even terzijde: dit topic staat verkeerd geparkeerd.
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_420865 waarom kunnen ze de wereld van gta2 niet in 3d zetten alles is mogelijk
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_420983 Het is mogelijk maar heel moeilijk omdat ze alles wat 2D is uit GTA2 opnieuw moeten moddeleren naar 3D. En R* kan zijn tijd beter besteden aan het maken van GTA 4 Overigens kan je het zelf wel proberen, als TC voor GTA SA/VC/III!
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_421073 phoeeee wat een tekst, mischien ga ik het zometeen nog lezen ook !!!!
Geplaatst: 27 mei 200619 jaren comment_426334 waarom kunnen ze de wereld van gta2 niet in 3d zetten alles is mogelijk GTAII is 3d, merk je alleen niks van omdat de camera van boven naar beneden kijkt. Als je naar de omgeving kijkt zie je dat b.v de gebouwen 3d zijn.
Geplaatst: 28 juni 200618 jaren comment_452639 gta2 speelt zich na gta3! (hoe claude in anywhere city (gta2) is gekomen weet ik dan ook niet)
Sinds het 3d gta
gta 3 (3 zgt het zelf derde deel)
gta vice city ( vice wil 2de zeggen)
gta san andreas is dan de oudste
mijn theorie!
R* gaat gewoon van gta 3 terug in de tijd en met de gta lc... stories reeks andersom
Gta 3 is recent het speeld zich af in 2001 denk ik,weet het niet zeker.
dan gaat rockstar ouder met gta vice city ( vice =2)
en nog met gta san andreas (dat moet den 1ste zijn)
dan maakt r* een omezwaai en begint weer met gta 3 door lcs te maken
dan wordt gezegd dat gta vcs wordt gemaakt
ingewikkeld vind je niet?
dan gaat rockstar beginnen met het 4rde deel dat in deze tijd zel gebeuren en dan weer
ouder zal gaan
r* is toch ingewikkeld he?
Bewerkt: door camouflage