Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415353 http://www.needforspeedforum.nl/viewtopic.php?id=620 Sorry dat ik hety niet eerder gemeld heb, ik was te lui Maar ze zijn begonnen met een nieuwe NFS en er zijn ''al'' 2 filmjes uit. 1 van 15 sec. ofzo en de 2e van 30 sec ALLE INFORMATIE IS UIT NEEDFORSPEEDFORUM.NL GEKOPIEËRD. Ik heb mider tijd, NFSC komt bijna uit, dus houd www.nfscarbon.nl in de gaten! Bewerkt: 1 september 200618 jaren door ikt
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415380 je mag toch geen linken van forums hier op dit forum plaatsen maar is het registreren gratis en lid zijn is dat ook gratis Bewerkt: 14 mei 200619 jaren door zonnet
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415383 Tuurlijk, het is juist fijn dat je bronnen plaatst! ONTOPIC: Ik las het pas op insidegamer, laat ze eerst maar wat meer details geven voordat ik warm of koud van deze game wordt!
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415476 je mag toch geen linken van forums hier op dit forum plaatsenmaar is het registreren gratis en lid zijn is dat ook gratis Je mag wel linken naar andere forum/sites plaatsen, als je maar niet berichten gaat doen zoals deze: Kom naar deze site/forum!! Ik ga zo even het filmpje bekijken, hopenlijk is hij leuk!
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren Auteur comment_415495 Het duurt niet erg lang Je ziet een paar lchten, neon, en je hoort wat auto's
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415497 Het duurt niet erg lang Je ziet een paar lchten, neon, en je hoort wat auto's Daarom is de kans groot dat hij nep is! Ik denk dat EA eerst Spore moet afmaken voordat ze met een vervolg op de NFS serie komen!
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415629 En laat ze dit keer ook een goed vervolg maken... EA moet weer is origineel doen, Ik word dus nog niet enthausiast bij een aankondiging van een nieuwe Need For Speed
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416235 En laat ze dit keer ook een goed vervolg maken...EA moet weer is origineel doen, Ik word dus nog niet enthausiast bij een aankondiging van een nieuwe Need For Speed Je hebt voor de helft gelijk. EA melkt NFS inderdaat uit, maar een goed vervolg hebben een paar NFS delen wel gehad! Kijk naar NFS:U en NFS:MW!
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416361 ik hoop het ook het moet niet weer een afknapper worden
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416364 Zonnet, vind jij MW een afknapper ? Ok, ik geef toe, het tunen in Underground was beter Maar waarom zou het daarom een afknapper zijn? In mijn ogen is Most Wanted zeker GEEN afknapper en ben ik het totaal niet eens met wat je zegt ONTOPIC: Leuk, een nieuwe NFS, maar Carbon waar slaat dat op ?
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren Auteur comment_416375 Hoplekijk iets met streetracing. In het filmpje zie je dat het donker is... Hopelijk is er dag en nacht. Meer echt. In NFSU2 (gamecube) zie je niets, en als het begint met regenen zie je nóg minder. Heb daar een paar races door verloren En in MW heb je last van overbelichting als je uit een tunnel komt
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416640 Volgens mijn vrienden op school betekend Carbon Koolstof... Maar daar klopt volgensmij ook weinig van...
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416688 Whaha.. weten jullie niet wat Carbon is ? Carbon is inderdaad koolstofvezel. Die zwarte ruitjes... waar ze motorkappen of Spoilers van maken.. Daarmee maak je je wagen ook lichter. Maar persoonlijk.. ik vind het nep, de neon is echt slecht afgewerkt daar. Je ziet niets, dat kan elk spel zijn. MW is nog niet zo lang uit.. zo snel al ? ik geloof het niet. @ Ikt, die overbelichting is juist een mooi effect. Als je in Real uit een tunnel tegen 275 km/u komt gevlogen krijg je ook wel zoiets. Bewerkt: 15 mei 200619 jaren door Giorgo
Geplaatst: 16 mei 200619 jaren Auteur comment_417013 @Giorgo: Ja, dat is zo, maar in MW overdrijven ze iets te veel Het havle scherm wordt wit Edit: In NFSForum worden mogelijke auto's genoemd. Link! Bewerkt: 20 mei 200619 jaren door ikt
Geplaatst: 17 juni 200618 jaren Auteur comment_442679 Sorry voor dubbenpost maar er is nieuwe info over Carbon Electronic Arts heeft in het gamesblad Official PlayStation 2 Magazine de eerste informatie over haar nieuwe racespel Need for Speed: Carbon vrijgegeven. Op visueel gebied zal het spel iets beter zijn als Need for Speed: Most Wanted op de Xbox 360. Need for Speed: Carbon schijnt een mix te gaan worden tussen de Need for Speed Underground reeks en Need for Speed: Most Wanted. Zo zal het customizen uit NFS: Underground aanwezig zijn, maar ook de politie uit NFS: Most Wanted. Men richt zich om tussen de 50 en 100 voertuigen in het spel te stoppen. Waaronder enkele modellen die nog niet aan het publiek zijn getoond, maar ook de terug keer van de Porsche. Naast de auto's zul je ook de mogelijkheid hebben om je eigen team te vormen. Elk karakter, inclusief rivalen, hebben hun eigen vaardigheden en talenten die onderverdeeld zijn in drie verschillende categorieën: tuning, muscle en exotic. Zo kun je een team vormen wat erg goed is in één speciale tak. Daarnaast zullen de relingen verbuigen als ze geraakt worden en de PlayStation 3 versie schijnt de tilt sensor in de controller te ondersteunen. Bron: Gammo PS: mag ik voor updates enzo dubbelposten? UPDATE: er zijn nieuwe ''screens'' van NFSC http://www.nfsmostwanted.nl/index.php?action=show&id=193 http://nfsmostwanted.nl/index.php?m=foto&a...agazine%20scans UPDATE: Weer een beetje info over NFS carbon. Een belangrijke rol in de game wordt in beslag genomen door het werven van een bemanning, die je helpt je auto’s te onderhouden. Ook je tegenstanders hebben ieder hun eigen sterke en zwakke punten, evenals de coureurs waar je uit kunt kiezen. De politie zal in Carbon ook weer vertegenwoordigt zijn en de omgevingen zijn interactiever. Zo vervormen vangrails wanneer je er tegenaan rijdt. De PlayStation 3 versie schijnt verder de bewegingssensor van de controller te ondersteunen. Op welke platformen de game uitkomt is nog niet officieel bekend gemaakt. Official PlayStation 2 Magazine noemt alleen de PS2, PS3 en PSP. Electronic Arts kennende zal de Xbox 360 (en misschien Xbox) echter ook niet overgeslagen worden. Bron: www.gamez.nl en www.needforspeedforum.nl Bewerkt: 21 juni 200618 jaren door ikt
http://www.needforspeedforum.nl/viewtopic.php?id=620
Sorry dat ik hety niet eerder gemeld heb, ik was te lui
Maar ze zijn begonnen met een nieuwe NFS en er zijn ''al'' 2 filmjes uit. 1 van 15 sec. ofzo en de 2e van 30 sec
ALLE INFORMATIE IS UIT NEEDFORSPEEDFORUM.NL GEKOPIEËRD.
Ik heb mider tijd, NFSC komt bijna uit, dus houd www.nfscarbon.nl in de gaten!
Bewerkt: door ikt