Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415353 http://www.needforspeedforum.nl/viewtopic.php?id=620 Sorry dat ik hety niet eerder gemeld heb, ik was te lui Maar ze zijn begonnen met een nieuwe NFS en er zijn ''al'' 2 filmjes uit. 1 van 15 sec. ofzo en de 2e van 30 sec ALLE INFORMATIE IS UIT NEEDFORSPEEDFORUM.NL GEKOPIEËRD. Ik heb mider tijd, NFSC komt bijna uit, dus houd www.nfscarbon.nl in de gaten! Bewerkt: 1 september 200618 jaren door ikt
Geplaatst: 20 augustus 200717 jaren Auteur comment_758513 Maar RacingFreak zijn CD'tje is niet al te best meer en misschien heeftie nog NFSMW op de PC
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764271 Ik heb de Audo Le Mans Quattro vrijgespeel, en de Lamborghini Murcialgo LP640, maar ik kan hem niet kopen in Carreer. Ik kan alleen maar 'Quick Races' ermee doen. Kan je die niet kopen? En dan nog een vraag: ik heb de carreer 100% uitgespeeld, maar hoe kan ik nu nog geld verdienen daar? Die races die ik gedaan heb zijn nog maar 500 dollar waard
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764291 Die 2 auto's die je hierboven noemde zijn inderdaad níét ingame te kopen , alleen via een trainer. Geld verdienen kan volgens mij ook niet meer als je alle races gehaald heb dus dat is jammer... BTW van de Le Mans Quattro is het wel logisch dat hij niet te koop is: Het is een concept en die word niet verkocht. Van de LP640 vind ik het een beetje raar , maar er zijn nog vele andere auto's die normaal beschikbaar zouden moeten zijn , maar die er gewoon niet zijn Een voorbeeld daar van is de Toyota (corolla?) Trueno AE86. Greetz Bewerkt: 28 augustus 200717 jaren door Galiorix
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764316 ik kan hem pas vrijspelen, in dat laatste gedeelte en dan zo'n canyon race ( rond 65 % )maar ik ben dus net bij dat laatste gedeelte van de stad, maar daar loop ik vast. heb wel een Corvette ZO6 maar die kan ik nog niet tunen want ik moet eerst de races winnen dus moet ik het met een porsche caymanS doen, maar die is te langzaam. heeft iemand tips ? toch doordoen met de corvette het zal ooit wel eens lukken hoor
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764410 Die 2 auto's die je hierboven noemde zijn inderdaad níét ingame te kopen , alleen via een trainer. Geld verdienen kan volgens mij ook niet meer als je alle races gehaald heb dus dat is jammer... BTW van de Le Mans Quattro is het wel logisch dat hij niet te koop is: Het is een concept en die word niet verkocht. Van de LP640 vind ik het een beetje raar , maar er zijn nog vele andere auto's die normaal beschikbaar zouden moeten zijn , maar die er gewoon niet zijn Een voorbeeld daar van is de Toyota (corolla?) Trueno AE86. Greetz Maar ik kan de normale Murcielago wel kopen Ik heb hem op de PS3 dus een trainer zal lastig worden Alhoewel... zou mischien nog kunnen door de harde schijf @hieronder: geloof het of niet, ik heb Darius verslagen met 16 punten verschil Hoezo nek aan nek In een Murcielago. Bewerkt: 30 augustus 200717 jaren door MartyCeha
Geplaatst: 28 augustus 200717 jaren comment_764544 ik kan hem pas vrijspelen, in dat laatste gedeelte en dan zo'n canyon race ( rond 65 % )maar ik ben dus net bij dat laatste gedeelte van de stad, maar daar loop ik vast. heb wel een Corvette ZO6 maar die kan ik nog niet tunen want ik moet eerst de races winnen dus moet ik het met een porsche caymanS doen, maar die is te langzaam. heeft iemand tips ? toch doordoen met de corvette het zal ooit wel eens lukken hoor Ben al verder, moet nog 1 territorium en dan Darius. heb hem verslagen met 2000 punten verschil ( Scheelt niet echt veel ) met een Nissan Skyline GTR. Keuze: Handling hoog, goede wegligging blijft op baan is een tip
Geplaatst: 1 september 200717 jaren comment_767258 Hoe kun je een shadowcar downloaden Dat staat als een van de Online Reward card dingessen...
Geplaatst: 7 september 200717 jaren comment_771397 Even het onderwerp weer bovenaan de sticky sectie zetten
Geplaatst: 7 september 200717 jaren comment_771403 Ik heb het spel niet volledig uitgespeeld , maar volgens mij is die niet te downloaden. Je kan er alleen via een unlocker of véél online spelen aan komen Greetz
Geplaatst: 8 september 200717 jaren comment_771738 Het staat letterlijk bij 'online reward cards'. Download a shadow car in quick race. Easy staat erbij. Ik heb hem op de PS3 en ik heb er internet op.
Geplaatst: 11 september 200717 jaren comment_773695 ja is waar je moet en shadowcar downloaden dan krijg je een reward card bij. ik heb hem al is zo easy Bewerkt: 11 september 200717 jaren door thug
Geplaatst: 11 september 200717 jaren Auteur comment_773915 Ik heb de PS2 versie niet maar is de Shadowcar niet gewoon de ghostcar? (Dus een soort doorzichtige model van een auto waarin een record gezet is.
Geplaatst: 11 september 200717 jaren comment_774179 Ja klopt Maar maar kun je die dan downloaden als het zo 'easy' is ?
Geplaatst: 14 september 200717 jaren comment_775900 Die 2 auto's die je hierboven noemde zijn inderdaad níét ingame te kopen , alleen via een trainer. Geld verdienen kan volgens mij ook niet meer als je alle races gehaald heb dus dat is jammer... BTW van de Le Mans Quattro is het wel logisch dat hij niet te koop is: Het is een concept en die word niet verkocht. Van de LP640 vind ik het een beetje raar , maar er zijn nog vele andere auto's die normaal beschikbaar zouden moeten zijn , maar die er gewoon niet zijn Een voorbeeld daar van is de Toyota (corolla?) Trueno AE86. geloof het of niet maar ik heb de audi le mans al zien rijden op straat echt de waarheid maar hij had wel een duits plak man zo een mooie auto Bewerkt: 14 september 200717 jaren door thug
Geplaatst: 14 september 200717 jaren comment_775909 Het concept Le Mans was een voorbode op de echte auto die nog niet uit was tijdens de release van Carbon; De Audi R8 Omdat hij bijna ongewijzigd in productie is gegaan lijkt hij er zoveel op. Greetz
http://www.needforspeedforum.nl/viewtopic.php?id=620
Sorry dat ik hety niet eerder gemeld heb, ik was te lui
Maar ze zijn begonnen met een nieuwe NFS en er zijn ''al'' 2 filmjes uit. 1 van 15 sec. ofzo en de 2e van 30 sec
ALLE INFORMATIE IS UIT NEEDFORSPEEDFORUM.NL GEKOPIEËRD.
Ik heb mider tijd, NFSC komt bijna uit, dus houd www.nfscarbon.nl in de gaten!
Bewerkt: door ikt