Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415353 http://www.needforspeedforum.nl/viewtopic.php?id=620 Sorry dat ik hety niet eerder gemeld heb, ik was te lui Maar ze zijn begonnen met een nieuwe NFS en er zijn ''al'' 2 filmjes uit. 1 van 15 sec. ofzo en de 2e van 30 sec ALLE INFORMATIE IS UIT NEEDFORSPEEDFORUM.NL GEKOPIEËRD. Ik heb mider tijd, NFSC komt bijna uit, dus houd www.nfscarbon.nl in de gaten! Bewerkt: 1 september 200618 jaren door ikt
Geplaatst: 20 september 200618 jaren Auteur comment_510475 Ja, maar daar moet je consoles voor ombouwen Bewerkt: 20 september 200618 jaren door ikt
Geplaatst: 10 oktober 200618 jaren Auteur comment_519489 er is een nieuw Minimum Systeeneisen! Dus mensen met slome PC's kunnen dit nu wel spelen/beter spelen! Minimum Systeemeisen OS - Windows 2000/XP Processor: 1.7 GHz of sneller Geheugen: 512 MB RAM Hardeschijf: 4.7 GB DVD Drive - 8 SPEED Videokaart: 64 MB* Geluidskaart - DirectX 9.0c compatible DirectX - Version 9.0c Online Multiplayer: 512 Kbps or faster; 2-8 Players Input - Keyboard, Mouse Optional: USB Steering Wheel / Dual Analogue Gamepad *Supported chipsets: NVIDIA GeForce4 Ti-4200 of hoger (GeForce MX series word niet ondersteund); ATI Radeon 8500 of hoger. Laptop versions van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet geondersteund.
Geplaatst: 10 oktober 200618 jaren comment_519875 er is een nieuw Minimum Systeeneisen! Dus mensen met slome PC's kunnen dit nu wel spelen/beter spelen! Waren eerst de specs anders dan ? Wanneer komt trouwens een PC demo ? Die van PS2 en 360 is er al.
Geplaatst: 11 oktober 200618 jaren comment_520347 de pc demo komt waarschijnlijk erg laat dit jaar net als vorig jaar weet neit precies waneer
Geplaatst: 15 oktober 200618 jaren comment_522087 dan zullen ze toch snel moeten zijn want volgens mij is de release 31 oktober of 1 november
Geplaatst: 16 oktober 200618 jaren Auteur comment_522262 Weer andere Minimum Systeemspecs: Systeem eisen zijn weer veranderd.Dit staat erop NFS Unlmited: The minimum PC system requirements for Need for Speed Carbon are the following: Operating System: Windows 2000/XP Processor: 1.4 GHz Memory: 256 MB RAM Hard Drive: 4.7 GB for CD/DVD versions / 6 GB for EA Downloader version Optical Drive: 8x DVD drive ( Europe, CD drive for North America ) Video Card: A video card with 64 MB memory and one of these chipsets is required: NVIDIA GeForce3 / NVIDIA GeForce4 (Ti series only) / ATI Radeon 8500. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported Sound Card: DirectX 9.0c compatible DirectX: Version 9.0c Online Multiplayer: 512 Kbps connection; 2-8 Players Input: Keyboard, Mouse Optional: USB Steering Wheel / Dual Analogue Gamepad Note: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some DVD-ROM, DVD-RW and virtual drives. [Dus nu kunnen ook SuperSlome computers meegenieten van dit spel ] Bewerkt: 16 oktober 200618 jaren door ikt
Geplaatst: 16 oktober 200618 jaren comment_522564 ik denk eht dan ook nu maar hopen als de demo snel komt want dit word denk ik weer net als bij most wanted dat ie paas een week voor de release binnenkomt en dan kan je beter gelijk de game kopen denk ik
Geplaatst: 27 oktober 200618 jaren Auteur comment_529548 HIJ IS ER! DE DEMO VOOR DE PC IS ER EINDELIJK!! Download de demo Hier !
Geplaatst: 27 oktober 200618 jaren comment_529567 Trage troep! Overal waar ik hem wil downloaden moet ik zeker wel 3 uur wachten
Geplaatst: 27 oktober 200618 jaren comment_529642 idd bij mij download ie ook maar op 50 kb per sec en heb een een paar uur moeten zoeken om een redelijke vlotte te krijgen dus schiet niet echt op maar ik geloof als ie rond half 12 klaar is
Geplaatst: 27 oktober 200618 jaren comment_529651 idd bij mij download ie ook maar op 50 kb per sec en heb een een paar uur moeten zoeken om een redelijke vlotte te krijgen dus schiet niet echt op maar ik geloof als ie rond half 12 klaar is De EA Games site is nou niet echt één van de snelste, dus heb ik even gekeken naar een betere mirror en heb gekeken op Gamershell, waar de downloadsnelheid meestal redelijk hoog ligt. Hij ligt rond de 330-340 kbs/s en is zo binnen een halfuurtje klaar, tenzij de andere (snellere) server vrij is, zodat het nog sneller gaat. Je kan hem hier downloaden.
Geplaatst: 27 oktober 200618 jaren comment_529662 Kijk op Fragland die is pas snel. Ik ga hem nu ff downloaden. Hier dus. Bewerkt: 27 oktober 200618 jaren door gta_rulez
Geplaatst: 27 oktober 200618 jaren comment_529709 Ik heb de demo net binnen. (Filefront, redelijk snelle mirror, gemiddeld 80 á 90 kb/s) Hij is nu aan het installeren (31% ) Ik zal nog wel even wat posten als ik het gespeeld heb. Greets, Mickey EDIT: Voor de modders die graag cars uit NFS halen (waar ik mezelf ook bij reken ), de cars zijn dezelfde extensie (.bin) als Most Wanted. EDIT: Alleen kan je ze niet importeren met Zmodeler. EDIT²: Ik heb de demo nu gespeeld, en geloof me, deze demo is de lange wachttijd meer dan waard. De autosculpt functie is werkelijk ongelovelijk. (aan het begin kan je uit drie auto's kiezen die je dan naar eigen wensen kan finetunen) Je kan écht (zowat) alles aanpassen. De canyon duel is net zo geweldig. Als je tegen de vangrail aanrijdt, vlieg je er ook echt doorheen, de afgrond in. Het enige minpunt wat ik (zo snel) kon vinden is de grafische kwaliteit. Maar dat kan ook aan mijn instellingen (standaard) of videokaart liggen. Maar, ik weet zeker, deze game word absoluut een topper! Nou, tot morgen. Bewerkt: 28 oktober 200618 jaren door mickey
http://www.needforspeedforum.nl/viewtopic.php?id=620
Sorry dat ik hety niet eerder gemeld heb, ik was te lui
Maar ze zijn begonnen met een nieuwe NFS en er zijn ''al'' 2 filmjes uit. 1 van 15 sec. ofzo en de 2e van 30 sec
ALLE INFORMATIE IS UIT NEEDFORSPEEDFORUM.NL GEKOPIEËRD.
Ik heb mider tijd, NFSC komt bijna uit, dus houd www.nfscarbon.nl in de gaten!
Bewerkt: door ikt