Jump to content
Geplaatst:
comment_415353

http://www.needforspeedforum.nl/viewtopic.php?id=620

Sorry dat ik hety niet eerder gemeld heb, ik was te lui :puh:

Maar ze zijn begonnen met een nieuwe NFS en er zijn ''al'' 2 filmjes uit. 1 van 15 sec. ofzo en de 2e van 30 sec :puh:

ALLE INFORMATIE IS UIT NEEDFORSPEEDFORUM.NL GEKOPIEËRD.

Ik heb mider tijd, NFSC komt bijna uit, dus houd www.nfscarbon.nl in de gaten!

Bewerkt: door ikt

• Reacties 212
  • Bezichtigingen 19.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_562136
ik heb gehoord dat het helemaal geen leuk spel is.. en dat het heel erg langdradig is

is dat zo?

Dat ligt heel sterk aan waar je van houd en wat je van het spel verwacht.

Langdradig vind ik het niet. Ik vind zelf de career mode veel te kort en makkelijk.

Daarnaast is het in mijn ogen de beste arcade racegame van het moment. Let hierbij vooral op het woord arcade. Als je een goede racesimulatie wilt is dit geen game voor jou. Als je Most wanted hebt (of hebt gespeeld) en dat vond je leuk dan kun je deze ook proberen. Het is eigenlijk een uitbreiding van Most Wanted.

Geplaatst:
comment_565142
Ik ben nog geen neon onder de auto's tegen gekomen.

Verschillen tussen de XboX en XboX360 zullen wel de prijs en graphics zijn.

oke jammer ik hou ontzettend van neon :(

en is

ook allemaal mogelijk in de standaard xbox versie? vooral die velgen vervormen enz, echt cool!

!

Bewerkt: door DX11

Geplaatst:
comment_570015

Ik kan de race in city courthouse maar niet halen, die in het eerste gebied bovenaan, het lukt me echt niet, de andere allemaal wel, ik heb ook al de canyon duel gehaald enz, dus ik weet ook dat het niet noodzakelijk is maar ik wil gewoon alles halen! ik heb deze auto's tot nu toe:

Aston martin db9 (gewonnen van die eerste baas)

Lotus elise

Camaro ss

hoe doe ik dit???

Bewerkt: door DX11

Geplaatst:
comment_570064

Ik heb ook moeite met driften het lijkt echt veel moeilijker dan voorgaande delen...

In het eerste gebied heb ik al het gedrift niet gedaan, maar in het 2e gebied moet ik het doen dus...

Najah oefening baart kuns hoop ik.. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.