Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415532 In deze tutorial leer je hoe je Firefox kunt strippen. Strippen betekent alle onodige dingen eraf halen. Op dit moment ziet mijn browser er zo uit: Vroeger zag mijn browser er zo uit: Hoe gaan we het strippen? Simpel. Stap 1: Klik boven in beeld op Beeld -> Werkbalken -> Aanpassen Stap 2: Nu zie je dit: Stap 3: Vervolgens sleep je de rood-omcirkelde dingen naar het aanpas schermpje. En klik je ook nog eens op kleine pictogrammen. Nu heb je een browser met weinig extra troep, die er best aardig utiziet. Om ook nog zo'n statusbalk te hebben met prestaties moet je dit effe downloaden: Download
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415538 Handig voor mensen die het niet weten Maar ik wist het al! KUTGW! Dynamic
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415547 Deze ehb ik ook gedaan, MrKookie: Alles ziet er nu geweldig uit!!
Geplaatst: 14 mei 200619 jaren comment_415706 Een handige tutorial Mr Kookie, ik ga het meteen gebruiken! En ook bedankt voor de statusbar! M.V.G. van Flitskikker
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416608 Is het juist niet handig om die serach box in de rechter bovenhoek te hebben?? Daar kan je voor allerlei verschillende websites zoek opties instellen.
Geplaatst: 16 mei 200619 jaren comment_417021 Het is maar waar je van houd. Ik houd van troep overal zoals ik zei
In deze tutorial leer je hoe je Firefox kunt strippen. Strippen betekent alle onodige dingen eraf halen.
Op dit moment ziet mijn browser er zo uit:
Vroeger zag mijn browser er zo uit:
Hoe gaan we het strippen? Simpel.
Stap 1:
Klik boven in beeld op Beeld -> Werkbalken -> Aanpassen
Stap 2:
Nu zie je dit:
Stap 3:
Vervolgens sleep je de rood-omcirkelde dingen naar het aanpas schermpje.
En klik je ook nog eens op kleine pictogrammen.
Nu heb je een browser met weinig extra troep, die er best aardig utiziet.
Om ook nog zo'n statusbalk te hebben met prestaties moet je dit effe downloaden:
Download