Jump to content
Geplaatst:
comment_416073

Vanavond ontvingen we onverwachts een PM van Dizzee waarin hij aankondigde, dat hij na lang nadenken heeft besloten om te stoppen als moderator op ons forum.

De redenen kan ik het beste door Dizzee zelf laten uitleggen:

Ik zeg dit met spijt in het hart, maar ik geef mijn functie als moderator op en neem afscheid als crewlid.

Het is niet omdat ik minder tijd ofzo heb. Ik ga mij vanaf nu wat meer op mijn persoonlijk leven richten. Ook komt daarbij dat ik er niet echt veel plezier meer in heb de laatste tijd, de precieze reden weet ik zelf ook niet. Ik hoop dat je het begrijpt en mij terug kan zetten naar Megalid.

Ik ben toch wel blij dat ik deel heb mogen uitmaken van de gtaforum crew en bedankt voor de steun die ik van jullie gekregen heb gedurende die periode.

Na een gesprek op MSN, bleek dat hij hier heel goed over had na gedacht. Voor ons forum betekent dit natuurlijk een groot verlies. Zowel voor de leden, die het nu zonder deze top-moderator moeten doen, alsook voor de rest van de crew, die nu deze zeer gewaardeerde collega moeten missen. Dizzee heeft met veel verstand van zake de LCS fora beheerd, en ook in het SA forum heeft hij veel werk verzet. Daarnaast heeft hij ook een behoorlijk bijdrage geleverd aan de WikiGTA site, zowel voor LCS als voor SA.

Namens de crew wil ik Dizzee heel erg hartelijk bedanken, voor alle werk wat hij voor onze site gedaan heeft en natuurlijk voor de prettige samenwerking. _O_

We zullen uiteraard zo snel mogelijk op zoek gaan naar iemand die de leeggevallen plek op kan vullen en die de zware taak zal krijgen om in de voetsporen van Dizzee te treden.

• Reacties 78
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_416160

_O_Dizzee _O_

:NDizzee Jammer dat je stopt!

Je was altijd goed bezig met je behoorde taak

Jammer dat je dit heb opgegeven

Maar gelukkig horen wij nog wat van jou!

Op msn en natuurlijk op Gtaforum

Deze keer zien we jou in een andere kleur

Maar toch zag ik jou altijd bij de SA en LCS Fora Goed posten

en mij helpen natuurlijk :engel:

Bedankt Dizzee!!

_O_Dizzee _O_

Dynamic

_O_Dizzee _O_

Bewerkt: door Dynamic

Geplaatst:
comment_416172

Een goede moderator zomaar verliezen is natuurlijk erg treurig, maar je bent zelf erg zeker van je zaak en dan moet je zeker niet gaan twijfelen. Je hebt top gepresteerd in de crew, en jezelf gelijk aan het werk gezet tot nu. Je zal nu niet de verplichting hebben om iets in de gaten te houden (best lekker gevoel lijkt mij :puh:), maar je kunt nu lekker doen wat je wilt, en wanneer je maar wilt posten. Wel zal ik je erg missen in de crew, want iemand zoals jou hoorde daar gewoon in.

We zien je vast nog wel op het forum rond lopen, dus dat lucht al een beetje op. Succes verder Dizzee! _O_

Geplaatst:
comment_416185

Ah, alweer een Moderator. Zo als Jarno een keer zei: 'Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan' ofzo...

Omdat je ergens Mod was waar ik zelden tot nooit kom ken ik je ook alleen van MSN & SL-forum. Dit is ook een van de weinige keren dat ik een post schrijf als een Mod vertrekt. Ik wens je veel plezier met overige zaken die je gaat doen naast dit forum. :cya:

Ik ben slecht in dit soort dingen. :-(

Geplaatst:
comment_416197

Dizzee, ik vond jou een top-moderator op het forum. _O_ Ik vind het jammer dat je je baan opzegt, want jij pastte gewoon bij de crew!

Bedankt voor alles. ;)

Geplaatst:
comment_416198

Jammer, erg jammer dat je stopt als Moderator Dizzee, maar je hebt groot gelijk als je zegt dat het privé leven voor gaat.

We zullen nu inderdaad een hele goede (top) Moderator moeten missen in een paar gedeeltes van het Forum.

Bedankt voor alles!!!

:klap:

Geplaatst:
comment_416212

Pfff, ik vind het echt niet meer leuk. Al de leuke en goeie moderators stoppen ermee. Ik ga je missen als crewlid. Je was echt een heel goede moderator. Ik keek lang op naar jou. Ik vind het jammer dat je stopt. Ik hoop dat je verder nog gelukkig bent in je leven en ik wens jou nog het beste toe. Hopelijk kom ik jou eens tegen. Je woont toch niet ver van mij, dan trakteer ik jou op een goede pint.

Geplaatst:
comment_416227

Godverdomme neeeeeeeeeeeeeeeee!!! :cry:

Één van mijn beste vrienden die stopt, we hadden zijn goedde band. Jezus, echt jammer man!!! Ik baal dr ontezettend van, je moet mewel blijven helpen met LCS!!

Neeeeeeeeeeeeeeeee!! Dizzeee, neeeeeeeeee!! :cry:

--

Buitendat om, was je een leuke gezellige kerel. Je speelte met veel plezier San Andreas, deed savegame's en jou hadik als laatste van onze oude garde zien vertrekken. Echt doodzonde dat een goedde en in positieve zin een spammer het forum gaat verlaten. Je was één van mijn beste vrienden, we praten gezellig. Je studie was ook al gestopt vertelde je me laatst, ik vind het een goedde beslissing Dizzee, maar toch veel sterkte. Blij om je elke dag toch nog even te zien!!

Bewerkt: door Ruurd31

Geplaatst:
comment_416239

@ sommige, aanstellers.

Laat hem toch gaan joh, als hij dat wil.

Allemaal van die jank smylies, kom op zeg.

Anyway, jammer dat je stopt, maar ik zie je nog wel, verder ***

Geplaatst:
comment_416251

Jammer dat je stopt man, maar goed het forum is niet het belangrijkste stuk van je leven natuurlijk, vandaar dat je keuzes moet maken en dat heb je gedaan nu. Ik vond je altijd een goede Mod ookal ken ik je niet echt. Maar een groot deel van het forum keek toch tegen je op, net zoals ik deed. (Nu nog steeds hoor :) ) Veel plezier verder in je persoonlijke leven, en kom nog eens langs waaien. :)_O_

Geplaatst:
comment_416271
@ sommige, aanstellers.

Laat hem toch gaan joh, als hij dat wil.

Allemaal van die jank smylies, kom op zeg.

Anyway, jammer dat je stopt, maar ik zie je nog wel, verder ***

Ik ruik reclame.

ontopic:

Jamer Dizzee dat je stopt, jij hielp iedereen erg goed met hun vragen.

Ook al stop je als Moderator, je bent gelukkig niet voor eeuwig weg :)

Je heb groot gelijk hoor, je normale leven gaat voor :)

:tu: Dizzee :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.