Jump to content
Geplaatst:
comment_416073

Vanavond ontvingen we onverwachts een PM van Dizzee waarin hij aankondigde, dat hij na lang nadenken heeft besloten om te stoppen als moderator op ons forum.

De redenen kan ik het beste door Dizzee zelf laten uitleggen:

Ik zeg dit met spijt in het hart, maar ik geef mijn functie als moderator op en neem afscheid als crewlid.

Het is niet omdat ik minder tijd ofzo heb. Ik ga mij vanaf nu wat meer op mijn persoonlijk leven richten. Ook komt daarbij dat ik er niet echt veel plezier meer in heb de laatste tijd, de precieze reden weet ik zelf ook niet. Ik hoop dat je het begrijpt en mij terug kan zetten naar Megalid.

Ik ben toch wel blij dat ik deel heb mogen uitmaken van de gtaforum crew en bedankt voor de steun die ik van jullie gekregen heb gedurende die periode.

Na een gesprek op MSN, bleek dat hij hier heel goed over had na gedacht. Voor ons forum betekent dit natuurlijk een groot verlies. Zowel voor de leden, die het nu zonder deze top-moderator moeten doen, alsook voor de rest van de crew, die nu deze zeer gewaardeerde collega moeten missen. Dizzee heeft met veel verstand van zake de LCS fora beheerd, en ook in het SA forum heeft hij veel werk verzet. Daarnaast heeft hij ook een behoorlijk bijdrage geleverd aan de WikiGTA site, zowel voor LCS als voor SA.

Namens de crew wil ik Dizzee heel erg hartelijk bedanken, voor alle werk wat hij voor onze site gedaan heeft en natuurlijk voor de prettige samenwerking. _O_

We zullen uiteraard zo snel mogelijk op zoek gaan naar iemand die de leeggevallen plek op kan vullen en die de zware taak zal krijgen om in de voetsporen van Dizzee te treden.

• Reacties 78
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_429174

Jammer dat je weggaat Dizzee.. Ik hoop dat je nog wel een beetje blijft, ook al is het als mega lid. Je was een grote steun en toeverlaat voor velen van dit forum, waaronder mijzelf al hebben we niet veel contact gehad. Het was de manier waarop je reageerde op de andere mensen.

Een betere mod kan je waarschijnlijk niet bedenken...

Het ga je goed

Dutchy3010

Geplaatst:
comment_429215

Dizzee heeft heel vaak geroepen: Ik ga niet weg, ik blijf wel. Alleen had hij de behoefte om te stoppen, hij zal iets minder posten maar toch is hij gewoon gebleven. Alleen als ML.. :)

Geplaatst:
comment_430635

_O_Dizzee_O_

keuzes maken is altijd moeilijk maar The Real Live gaat voor Games en internet ;)

jij hebt mij wegwijs gemaakt op het Forum :klap:

_O_Dizzee_O_

Geplaatst:
comment_430653
_O_Dizzee_O_

keuzes maken is altijd moeilijk maar The Real Live gaat voor Games en internet ;)

_O_Dizzee_O_

Ehm.. Het is al 2 weken geleden dat hij is vertrokken :cab:

Geplaatst:
comment_430666

_O_Dizzee_O_

_O_Dizzee_O_

Ehm.. Het is al 2 weken geleden dat hij is vertrokken :cab:

Wat boeit dat nou? Man, laat die jongen gewoon! :cab:

Geplaatst:
comment_430670

Nou, het is toch vervelend dat je gaat reageren op een topic dat al oud is? Dat is toch bumpen? Nou-dan, dat is ook niet prettig als er een andere mededeling is. Als een ander member online komt, dan is het toch leuk om het nieuwste nieuws te kunnen zien, niet het topic van Dizzee. Het is toch op dit moment beter om dat van JGuntherS en Matiscus te zien? Ik erger me daar ook erg aan. Post hier gewoon niet, het is toch al oud, en als je wilt posten, wens dan JGuntherS succes.

Geplaatst:
comment_430672
Nou, het is toch vervelend dat je gaat reageren op een topic dat al oud is? Dat is toch bumpen? Nou-dan, dat is ook niet prettig als er een andere mededeling is. Als een ander member online komt, dan is het toch leuk om het nieuwste nieuws te kunnen zien, niet het topic van Dizzee. Het is toch op dit moment beter om dat van JGuntherS en Matiscus te zien? Ik erger me daar ook erg aan. Post hier gewoon niet, het is toch al oud, en als je wilt posten, wens dan JGuntherS succes.

Onzin onzin onzin...! Dizzee is misschien al vertrokken, maar toch vind ik dat dit topic nog wel bedoeld is voor afscheid. Anders gooien ze er toch een slotje op?

Geplaatst:
comment_430677

Nou, vind ik niet. Als iemand vertrokken is dan ga je over een half jaar toch niet meer zeggen: Dizzee bedankt! Dat slaat dus ook nergens op. Waarom zou het dan nu wel kunnen?

Geplaatst:
comment_430678
Nou, vind ik niet. Als iemand vertrokken is dan ga je over een half jaar toch niet meer zeggen: Dizzee bedankt! Dat slaat dus ook nergens op. Waarom zou het dan nu wel kunnen?

Half jaar is overdreven. Dit is twee week. Na een maand vind ik het wel genoeg geweest.

Geplaatst:
comment_430679

Omdat het misschien nog lang geen half jaar geleden is? :cab:

Als iemand afscheid wil nemen van iemand, laat die gene dan gewoon.

Dat gezeik altijd van: je hoeft hier niet op te reageren. :ch:

Geplaatst:
comment_430680

Jammer dat je stopt Dizzee. Tja, als je, je meer wilt richten op je persoonlijke leven is dat goed. Ik vond jou dus een van de aardigste moderators ooit. Het gaat je goed!

GR gta ripper :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.