Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416299 Ik had een vraag op je pc kan je een hoop leuke dingen installeren, hiermee bedoel ik dit: 1. google media player 2. Internet radio 3.Msn En nog veel meer, weet iemand nog meer leuke dingen om op je pc te zetten? En hoveel email browsers heb je? Ik gebruik nu outlook express. Ik weet ook dat je firefox thunderbird hebt, en gewoon msn als email proces.Heb je er nog meer? Bewerkt: 15 mei 200619 jaren door searagent
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren Auteur comment_416579 OOh ja leuk google is altijd handig, maar dat had ik allemaal al! Nog iets anders speciaals?
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416589 Media: Windows Media Player 11. BS Player Pro 1.5 Adobe Premiere 1.5. Email: Outlock Express Outlock 2003 Grafisch: Adobe Photoshop CS2 Adobe Imageready CS2 Adobe Illustrator CS2 Chatprogramma's Windows Live Messenger mIRC Windows messenger. Talk: Skype HTML/PHP editors: Dreamweaver 8
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren Auteur comment_416618 Vraagje, Hoe kom je aan windows media player 11?
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416784 hmmmmmmmm.....op www.download.com kan je veel legela demos van games vindeen limewire is handig maar ooowk www.xxxxxxxxxxxxx.com maar bnatuurlijk ook www.xxxxxxx.nl en www.big.nl moet je zeker niet heen gaan want dan kan je nooit meer illegale games spelen de handigste::::; www.xxxxxxxxxx.com, dan moet je een account aanmaken en dan kasn je bv met je psp op je eigen pc Helaas is reclame hier verboden dus ik zou ze maar even verwijderen Je zou een relaxte demo kunnen downloaden wel legaal dan Of je Gaat je hele Profiel ff opfleure nieuwe BG taakbalk kleur.. Zit standaard in XP Dynamic
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416812 Multimedia: Winamp Windows mediaplayer I-Tunes Grafisch: Adobe Illustrator CS2 Adobe Indesign CS2 Adobe Photoshop CS2 Firework 8 Moddeling: Autodesk 3ds Max 8 Email: Outlock Express Chat: mIRC Windows messenger. Extra: Skype x-fire HTML/PHP editors: zen Studio Dreamweaver 8
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416817 behalve gta en mta en sa-mp ??? Photshop lijkt me wel leuk alleen waar kan ik de makkelijkste Nederlandse versie installeren? probeer deze eens The Gimp legale en gratis concurent van photoshop op je pc kan je een hoop leuke dingen installeren2. Internet radio ik snap hoe je het bedoeld maar ... nouja , laat ook maar Bewerkt: 15 mei 200619 jaren door coz
Geplaatst: 15 mei 200619 jaren comment_416831 Je kan wel uit gaan zenden via internet radio, maar zonder buma-stemra en sena maak je weinig kans. Bedragen meer als 500maand. Ik denk dat hij ook bedoelt gewoon internet radio's waar je kan luisteren. Nou kijk eens op deze site. Daar vind je vast wel iets naar je eigen smaak seargant. Bewerkt: 15 mei 200619 jaren door SummerBase
Geplaatst: 16 mei 200619 jaren comment_416859 Je kan wel uit gaan zenden via internet radio, maar zonder buma-stemra en sena maak je weinig kans. Bedragen meer als 500maand. Ik denk dat hij ook bedoelt gewoon internet radio's waar je kan luisteren. Nou kijk eens op deze site. Daar vind je vast wel iets naar je eigen smaak seargant. en anders hier (shoutcast) wel
Geplaatst: 16 mei 200619 jaren Auteur comment_416988 Nee man een internet radio heb ik allang dat is Silent fear, Kennen jullie dat?
Ik had een vraag op je pc kan je een hoop leuke dingen installeren, hiermee bedoel ik dit:
1. google media player
2. Internet radio
3.Msn
En nog veel meer, weet iemand nog meer leuke dingen om op je pc te zetten?
En hoveel email browsers heb je?
Ik gebruik nu outlook express.
Ik weet ook dat je firefox thunderbird hebt, en gewoon msn als email proces.Heb je er nog meer?
Bewerkt: door searagent