Jump to content
Geplaatst:
comment_416966

GTA:IV ARTWORK

Show je artwork hier van Grand Theft Auto IV. Dus niet van andere games en probeer het zo goed mogelijk te maken. Waarschijnlijk gaat het zich afspelen in Europa (mening). Het logo van GTA4 vind je hier: Klik hier!

Dit is mijn eerste achtergrond:

bg67st.th.png

Bewerkt: door Arjen

• Reacties 205
  • Bezichtigingen 29.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_419506

Hij ziet er leuk uit, maar de hoofdpersonage van GTA III op de voorgrond van een plaatje met als achtergrond Las Venturas (volgensmij) klopt niet! Vooral als je daaroven nog GTA IV hebt staan ;)

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_443741

Misschien een kleine bump, maar ik kon geen andere spot vinden waar ik mijn Tokyo covertje kon plaatsen.

Anders sorry voor de bump :Y

vcvip25bh.th.jpg

Greetz,

GTA Vice VIP

Bewerkt: door GTA Vice VIP

Geplaatst:
comment_447419
Misschien een kleine bump, maar ik kon geen andere spot vinden waar ik mijn Tokyo covertje kon plaatsen.

[image]

Greetz,

GTA Vice VIP

Zeer leuk gedaan! ook grappig lettertype gebruikt bij het "Tokyo." Ook origineel, want al die kleine stukjes bouwen 1 geheel op. Mooi! :klap:

Geplaatst:
comment_447647

*plaatje*

Greetz,

GTA Vice VIP

Mooi gemaakt! :)

(Alleen hij komt niet op de PS2 uit, alleen op de PS3 en XboX360)

Bewerkt: door ASPHALT

Geplaatst:
comment_454802

vcvip25bh.th.jpg

Greetz,

GTA Vice VIP

*bump**plus onzin reactie*

Die "playstation 2" erboven doet het hem :D ..... Just kiddin'... Leuke cover.. Heel veel leuke trouwens. Zou ook leuk zijn als er iets werd ontworpen in een andere stijl dan de 'gewone' GTA-covers stijl...

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_465704

vcvip25bh.th.jpg

Greetz,

GTA Vice VIP

*bump**plus onzin reactie*

Die "playstation 2" erboven doet het hem :D ..... Just kiddin'... Leuke cover.. Heel veel leuke trouwens. Zou ook leuk zijn als er iets werd ontworpen in een andere stijl dan de 'gewone' GTA-covers stijl...

nou hier iets in een andere stijl

deze heb ik gemaakt:

gta4.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.