Jump to content
Geplaatst:
comment_416966

GTA:IV ARTWORK

Show je artwork hier van Grand Theft Auto IV. Dus niet van andere games en probeer het zo goed mogelijk te maken. Waarschijnlijk gaat het zich afspelen in Europa (mening). Het logo van GTA4 vind je hier: Klik hier!

Dit is mijn eerste achtergrond:

bg67st.th.png

Bewerkt: door Arjen

• Reacties 205
  • Bezichtigingen 29.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_483800

* Sorry voor de kleine bump, maar ik moet hem toch in dit topic plaatsen *

Dames en heren, jongens en meisjes... Ralgeu proudly presents: :bonk::puh: (nee sorry grapje)

Hier is mijn boxart. Aangezien de stad nog niet bekend is heb ik hem redelijk algemeen gemaakt. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Mocht je de artworks op de voorkant willen, die ik overigens zelf heb gemaakt, stuur dan ff een pb.

Nou kijk maar zou ik zeggen.

gta4boxartcq6.th.jpg

Bewerkt: door ralgeu

Geplaatst:
comment_487956

Hier heb ik even al mijn creaties tot nu toe bij elkaar gezet:

Dit is het totaalplaatje, mijn boxart:

gta4boxartcq6.th.jpg

Dit zijn dan de artworks - voorzien van Grand Theft Auto IV logo - , zelf gemaakt

artwork1vi3.th.jpg
artwork2bo3.th.jpg
artwork3cb5.th.jpg
artwork4ez2.th.jpg
artwork5cq8.th.jpg

Bewerkt: door ralgeu

Geplaatst:
comment_487995

Microsoft photo editor, maar tog goed effect, hoop ik ;)

En hier is nog een nieuwe:

ak47cu2.jpg

Het was wel moeilijk de gta4 tekst er mooi in te brengen, maar goed gelukt voor tien minuten werk ;)

Vind ik zelf...

Bewerkt: door erterer0

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_577855
version1wp0.th.png

Grand Theft Auto meets The Day After Tomorrow..? :puh: Mooi gemaakt, Arjen. Klein puntje van kritiek: Je bent in het logo van GTA IV steeds vergeten het zwarte puntje tussen de F en de T doorzichtig te maken.

Geplaatst:
comment_577869

Klein puntje van kritiek: Je bent in het logo van GTA IV steeds vergeten het zwarte puntje tussen de F en de T doorzichtig te maken

IK ZIE GEEN ZWARTE PUNTJES :bonk::bonk:

>>> Door Lantyz: Ik heb het ook niet tegen jou, maar tegen Arjen. Hij snapt vast wel wat ik bedoel. ;) Gaarne alleen te posten als je iets toe te voegen hebt aan het topic.<<<

Geplaatst:
comment_577947
Hier heb ik even al mijn creaties tot nu toe bij elkaar gezet:

Dit zijn dan de artworks - voorzien van Grand Theft Auto IV logo - , zelf gemaakt

artwork1vi3.th.jpg
artwork2bo3.th.jpg
artwork3cb5.th.jpg
artwork4ez2.th.jpg
artwork5cq8.th.jpg

Wow die zijn echt mooi. Heb je die gewoon zelf getekend? Als je het met de computer hebt gedaan wil je mij dan vertellen met welk programma?

Geplaatst:
comment_577993

Nou ik heb het geprobeert maar iets maken voor een spel voor een console die bijden nog niet uitzijn maken vond ik toch niet even wat . Maar ik maak er toch nog in . Op dat moment word dit bericht ge-edit :cya:

gtaivbg0.gif

Lijkt natuurlijk nergens op maarja artwork maken over een nog niet bestaande game licht niet zo voor de hand :puh:

Bewerkt: door Speciial_marc.5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.