Jump to content
Geplaatst:
comment_416966

GTA:IV ARTWORK

Show je artwork hier van Grand Theft Auto IV. Dus niet van andere games en probeer het zo goed mogelijk te maken. Waarschijnlijk gaat het zich afspelen in Europa (mening). Het logo van GTA4 vind je hier: Klik hier!

Dit is mijn eerste achtergrond:

bg67st.th.png

Bewerkt: door Arjen

• Reacties 205
  • Bezichtigingen 29.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_646158

Hier is mijn artwork,het is mijn eerste gemaakt met paint.

Ik heb hem al gemaakt voor de trailer maar ik had een probleem dat ik niet kon posten :-(

Daffy Duck

postergtaivbm3.jpg

Bewerkt: door Daffy Duck

Geplaatst:
comment_646159

Misschien had je kunnen zorgen dat je dat zwart bij het logo niet ziet, dat kan ook met Paint (dat gebruik ik ook).

Haal het zwart weg en zorg dat je de vlammen ziet achter het GTA logo, dat ziet er gewoon proffesioneler uit. Ook is het erg pixelig, verklein de afbeelding even, dan zie je het minder.

Allemaal dingen die verbeterd kunnen worden.

Maar even iets anders:

Mijn simpele, met Paint bewerkte, nieuwe GTA 4 logo:

sigxm8nl7.png

Bewerkt: door blokcement

Geplaatst:
comment_647079
Misschien had je kunnen zorgen dat je dat zwart bij het logo niet ziet, dat kan ook met Paint (dat gebruik ik ook).

Haal het zwart weg en zorg dat je de vlammen ziet achter het GTA logo, dat ziet er gewoon proffesioneler uit. Ook is het erg pixelig, verklein de afbeelding even, dan zie je het minder.

Maar even iets anders:

sigxm8nl7.png

En het ziet er beter uit dan die nu, ik vind het hele GTA4 logo lelijk maar goed dit is al een verbetering :)

Geplaatst:
comment_647085

Maar even iets anders:

sigxm8nl7.png

En het ziet er beter uit dan die nu, ik vind het hele GTA4 logo lelijk maar goed dit is al een verbetering :)

Het is gewoon het negatief van het bestaande GTA4-logo.

Geplaatst:
comment_647138

Maar even iets anders:

sigxm8nl7.png

Het is gewoon het negatief van het bestaande GTA4-logo.

Daarom is het ook zo simpel ;)

Geplaatst:
comment_647345

Ik ben ermee bezig en ik heb ook een nieuwe gemaakt:

poster2xt9.jpg

Deze heb ik dus gemaakt ná de trailer :puh: Net zoals de vorige, met paint.

Commentaar welkom!

Groetjes Daffy Duck

Bewerkt: door Daffy Duck

Geplaatst:
comment_649758
Ik zal 'm hier ook nog maar es posten :D

[plaatje]

Mooi, Maar je had het GTA IV logo had je wel wat groter mogen maken want het klopt niet in verhouding met het R* logo. Voorderest is die wel mooi.

Groetjes Daffy Duck

Geplaatst:
comment_649766
Ik zal 'm hier ook nog maar es posten :D

[plaatje]

Mooi, Maar je had het GTA IV logo had je wel wat groter mogen maken want het klopt niet in verhouding met het R* logo. Voorderest is die wel mooi.

Groetjes Daffy Duck

Heb je wel gelijk in... :puh: maar ik ga er als ik meer tijd heb, nog maken ;)

Geplaatst:
comment_651162

volgensmij heb je hier een soort afbeelding van Gta IV

gta4_fake_screen_3.jpg

>>> Door Dutchy3010: Afgesplitst van het voertuigen in GTA IV topic en samengevoegd met Artwork. Je had kunnen weten dat hij niet echt was, want dat staat zelfs in de URL ;).<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.