May 17, 200620 yr Ik Vind ze allebei goed maar ik Kies Usher want hij kan beter dansen, heeft leukere nummers (Yeah)
May 18, 200620 yr Vind Justin Timberlake wel leuk, vooral omdat mijn broertje er fan van is, dus ik hoor best vaak nrs. van hem.
May 20, 200620 yr Van Usher ken ik maar een liedje, waar ik niks aan vind (Yeah). Daarom stem ik voor Justin
Ik Vind ze allebei goed maar ik Kies Usher want hij kan beter dansen, heeft leukere nummers (Yeah)