De Grand Theft Auto: San Andreas - Speciale Uitgave die Een van de best PS2 spelen ooit de heruitgave behandeling krijgt.
Door Jeremy Dunham 18 november 2005 - In het jaar sinds Rockstar de ongelofelijke Grand Theft Auto van Spel: San Andreas werd vrijgegeven, is veel ongelofelijke software gekomen en is gegaan voor de Playstation 2. Metal Gear Solid 3, God of War, The Shadow of the Colosses en Duivel Zou 3 hebbenen Kunnen Huilen die alle de limieten van onze verbeeldingen met hun uitstekende begrip en technici duwen en heeft standaarden en verwachtingen verdergegaan met zetten waarbetreffende een videospel zou moeten zijn. Natuurlijk verliet dat ons met een interessante vraag: "Met de vrijlating van Grand Theft Auto: San Andreas - Speciale Uitgave in het midden van dit het 'Hot Coffee' schandaal van zomer, hoe houdt het 2004 Spel van het Jaar van IGN nog steeds op vast?"
Het antwoord, niet verrassend, is nog steeds "enorm goed". Hoewel het spel dat zich niets nieuw door weg van inhoud voorkomt, insect knellen of plots (met de uitzondering zijnd dat het begraven "Hot Coffee" mini-spel nu) is verwijderd worden, het is nog steeds een uitstekende ervaring -- en behalve enkele extra die buiten de software toegevoegd worden zijn, blijft het onveranderd. Met dat in geest stellen wij voor onder een gewijzigde versie van de oorspronkelijke herziening die meer dan een jaar geleden met een paar specifieke veranderingen liep. Een: de totale mening van het stuk is een beetje verdraaid worden om de software van grote kwaliteit te weerspiegelen die sinds vrijgegeven worden is en Twee: wij hebben nu vermelding van de bonus extra omvate in het speciale uitgave pakket toegevoegd. Geniet van!
Ik ga rond de struik niet slaan. De Grand Theft Auto: San Andreas is onder de best Playstation 2 titels die ik ooit gespeeld heb. Het is grooter dan meest van de grootste RPGs, is meer verhaal dan de krachtigste avontuur titels en heeft bijna even vele mini-spel als de Mario Partij van Nintendo. Erbij heeft het een productiewaarde die tweede naar geen is, beroemt zich trouw naar '90s bronmateriaal met een angstaanjagende nauwkeurigheid en verzorgt meer uren van vermaak dan alle vorige Voorname Diefstallen Auto's combineerden. In kort, het is een geweldig oneindig meesterwerk van een spel -- en een die nooit slachtoffer naar een over-overdrijving van zijn verhevene status vallen zal. Het is nog steeds een de definiërende stukken van software voor het succesrijke tweedejaarsstudent systeem van Sony en het is bijna onmogelijk een Playstation 2 bibliotheken zonder het voor te stellen zich.
Nu besef ik dat met een verklaring zoals dat, verlaat ik veel verwachtingen op de tafel. Onmiddellijke vragen van lange GTA spelers (en haters) willen geen twijfel oppervlakte aangaande welke soort van problemen Sankt moet Andreas hebben. Stotter de framerate nog steeds? Is knal-in en tekent afstand nog steeds een kwestie? Zijn er ene botsing moeilijke situaties of andere grafiek gehad betrekking insecten? Zijn de geluidseffecten nog steeds tam door andere actie spel standaarden? Heb de AI ooit dom momenten of verricht niet de weg die u hem naar willen zou? En is het waar dat er absoluut geen formulier van online toneelstuk wat ook is? Om eerlijk te zijn, is het antwoord op alle die vragen een duidelijk ja. Maar een vlakke betere vraag zal vragen (en een die veel meer van een rechtstreeks inslag heeft) is, "Doe enig van de kwesties onderzocht boven echt afleid van de totale ervaring?" Kortom: De nr.
Maar hoe is die mogelijk? Is dat geen beduidend nummer van betreft voor een spel te behandelen? Zeker het zou kunnen klinken alsof dat het geval is wanneer zij alle samengepakte samen zijn zoals dat, maar in de praktijk het is bijna volledig onmerkbaar. Voor beginners de frequenties waaraan de grafische haperingen die worden vermeld boven verschijnen in vergelijking naar wanneer zij doen, is niet zo scheef, ben ik ongekunsteld verlaten. Erbij is er letterlijk zo dat veel om in het enkel-speler spel te ervaren dat het tekort van online functionaliteit door alles aan iedereen niet wordt gemist (terwijl de mindere geluidseffect kinken en andere voorstelbare kwesties volledig in de groei anders het spel worden belemmerd doet juist). De grote nieuwsgierigheid is natuurlijk slechts wat is het dat Sankt Andreas doe zo dat recht op de eerste plaats? Om instructie te zijn, is het het eerste spel dat ik ooit kan herinneren me dat die spelers vraagt te verwonderen zich over "Wat niet kan u doen" als verzete u tegen naar "Wat u kan?"
EDIT: In de herfst van 2006 komt in de VS een speciale editie uit van Grand Theft Auto San Andreas.
Deze special edition bevat:
- natuurlijk het spel GTA San Andreas
- GTA: San Andreas - The introduction: een prequel van 30 minuten die het echte
verhaal achter de GTA reeks vertelt.
- Sunday Driver: een documentaire over hoe het leven is als lowrider.
Voordat iemand erover begint, met de zoekfunctie kon ik niets vinden
>>> Lees eerst dit <<<
hier heb je de (slechte) vertaling.
De Grand Theft Auto: San Andreas - Speciale Uitgave die Een van de best PS2 spelen ooit de heruitgave behandeling krijgt.
Door Jeremy Dunham 18 november 2005 - In het jaar sinds Rockstar de ongelofelijke Grand Theft Auto van Spel: San Andreas werd vrijgegeven, is veel ongelofelijke software gekomen en is gegaan voor de Playstation 2. Metal Gear Solid 3, God of War, The Shadow of the Colosses en Duivel Zou 3 hebbenen Kunnen Huilen die alle de limieten van onze verbeeldingen met hun uitstekende begrip en technici duwen en heeft standaarden en verwachtingen verdergegaan met zetten waarbetreffende een videospel zou moeten zijn. Natuurlijk verliet dat ons met een interessante vraag: "Met de vrijlating van Grand Theft Auto: San Andreas - Speciale Uitgave in het midden van dit het 'Hot Coffee' schandaal van zomer, hoe houdt het 2004 Spel van het Jaar van IGN nog steeds op vast?"
Het antwoord, niet verrassend, is nog steeds "enorm goed". Hoewel het spel dat zich niets nieuw door weg van inhoud voorkomt, insect knellen of plots (met de uitzondering zijnd dat het begraven "Hot Coffee" mini-spel nu) is verwijderd worden, het is nog steeds een uitstekende ervaring -- en behalve enkele extra die buiten de software toegevoegd worden zijn, blijft het onveranderd. Met dat in geest stellen wij voor onder een gewijzigde versie van de oorspronkelijke herziening die meer dan een jaar geleden met een paar specifieke veranderingen liep. Een: de totale mening van het stuk is een beetje verdraaid worden om de software van grote kwaliteit te weerspiegelen die sinds vrijgegeven worden is en Twee: wij hebben nu vermelding van de bonus extra omvate in het speciale uitgave pakket toegevoegd. Geniet van!
Ik ga rond de struik niet slaan. De Grand Theft Auto: San Andreas is onder de best Playstation 2 titels die ik ooit gespeeld heb. Het is grooter dan meest van de grootste RPGs, is meer verhaal dan de krachtigste avontuur titels en heeft bijna even vele mini-spel als de Mario Partij van Nintendo. Erbij heeft het een productiewaarde die tweede naar geen is, beroemt zich trouw naar '90s bronmateriaal met een angstaanjagende nauwkeurigheid en verzorgt meer uren van vermaak dan alle vorige Voorname Diefstallen Auto's combineerden. In kort, het is een geweldig oneindig meesterwerk van een spel -- en een die nooit slachtoffer naar een over-overdrijving van zijn verhevene status vallen zal. Het is nog steeds een de definiërende stukken van software voor het succesrijke tweedejaarsstudent systeem van Sony en het is bijna onmogelijk een Playstation 2 bibliotheken zonder het voor te stellen zich.
Nu besef ik dat met een verklaring zoals dat, verlaat ik veel verwachtingen op de tafel. Onmiddellijke vragen van lange GTA spelers (en haters) willen geen twijfel oppervlakte aangaande welke soort van problemen Sankt moet Andreas hebben. Stotter de framerate nog steeds? Is knal-in en tekent afstand nog steeds een kwestie? Zijn er ene botsing moeilijke situaties of andere grafiek gehad betrekking insecten? Zijn de geluidseffecten nog steeds tam door andere actie spel standaarden? Heb de AI ooit dom momenten of verricht niet de weg die u hem naar willen zou? En is het waar dat er absoluut geen formulier van online toneelstuk wat ook is? Om eerlijk te zijn, is het antwoord op alle die vragen een duidelijk ja. Maar een vlakke betere vraag zal vragen (en een die veel meer van een rechtstreeks inslag heeft) is, "Doe enig van de kwesties onderzocht boven echt afleid van de totale ervaring?" Kortom: De nr.
Maar hoe is die mogelijk? Is dat geen beduidend nummer van betreft voor een spel te behandelen? Zeker het zou kunnen klinken alsof dat het geval is wanneer zij alle samengepakte samen zijn zoals dat, maar in de praktijk het is bijna volledig onmerkbaar. Voor beginners de frequenties waaraan de grafische haperingen die worden vermeld boven verschijnen in vergelijking naar wanneer zij doen, is niet zo scheef, ben ik ongekunsteld verlaten. Erbij is er letterlijk zo dat veel om in het enkel-speler spel te ervaren dat het tekort van online functionaliteit door alles aan iedereen niet wordt gemist (terwijl de mindere geluidseffect kinken en andere voorstelbare kwesties volledig in de groei anders het spel worden belemmerd doet juist). De grote nieuwsgierigheid is natuurlijk slechts wat is het dat Sankt Andreas doe zo dat recht op de eerste plaats? Om instructie te zijn, is het het eerste spel dat ik ooit kan herinneren me dat die spelers vraagt te verwonderen zich over "Wat niet kan u doen" als verzete u tegen naar "Wat u kan?"
EDIT: In de herfst van 2006 komt in de VS een speciale editie uit van Grand Theft Auto San Andreas.
Deze special edition bevat:
- natuurlijk het spel GTA San Andreas
- GTA: San Andreas - The introduction: een prequel van 30 minuten die het echte
verhaal achter de GTA reeks vertelt.
- Sunday Driver: een documentaire over hoe het leven is als lowrider.
Je wagen ombouwen tot een echte lowrider,
maar er toch voor zorgen dat het legaal is.
__________________
Bron: Kik hier
Edited by Big Boss