Jump to content
Geplaatst:
comment_34664

ik heb nog een gerugt gevonde:

Edit:

Er gaat het gerucht de ronde dat San Andreas misschien met z'n tweeën te spelen is!

quote:

--------------------------------------------------------------------------------

There's so much more to be revealed - There's even talk of a top-secret two-player mode.

- GamesTM Issue 24

--------------------------------------------------------------------------------

Wil dit misschien zeggen dat je het met z'n tweeën kunt spelen op de PS2? Ze zeggen wel "dat het de ronde gaat", maar is dit ook zeker?

Feit is wel dat ze Vice City gemaakt hebben in 12 maanden, en San Andreas straks in 24 maanden. Zegt dit iets?

San Andreas zal daarentegen ook 5 keer zo groot zijn als z'n voorganger, misschien is dit de reden?

Vice City is het best verkochte spel ooit, een vervolg op het revolutionaire GTA3. Misschien hebben ze alles op alles gezet en er toch een 2-spelers-modus in gebouwd?

Het is wel zeker dat San Andreas NIET online speelbaar is, maar dat zegt niets hierover! Zou het dan toch kunnen?

Ik zelf denk het niet, maar er zijn ook mensen die er anders over denken. Het stond immers wel in een tijdschrift, en niet elk gerucht komt daar in

je kunt het zelf lezen op:

http://www.gtacrime.nl/

ik heb nog een site gevonden waar je het kunt lezen:

http://www.gta-sanandreas.com/

Bewerkt: door gta player

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 2.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_35679
ik geloof het pas als jos of milio daar iets zegt en dat is niet dus waar moet ik bang voor zijn?

hier stond pas geleden ook op de site no jets en die zijn er ook dus waarom zou ik jouw geloven en die mensen van die site niet

.... die mesnen van die site die draaven door door sommige k*t nederlanders die lullen te veel . meer zeg ik niet :angry:

Doe rustig man!! nederlanders zo maar uit schelden je bent zeker een belg

:angry: wat nou k*t nederlanders man als je ons haat waar voor kom je dan op deze site het heet niet voor niets gtagames.>>>NL<<<

Geplaatst:
comment_35761

omg nee, ben geen belg maar, had er eigelijk neer moeten zetten sommige dan, en ja kan zijn dat jij je eigen aangesproken voelt? :lol:

maar excus daarvoor :rolleyes: .

Geplaatst:
comment_35762

Heej gaan we nou weer ene potje zielig doen door elkaar een beetje af te zeiken hou gewoon allemaal je MOND effe dicht stelletje kleuters sorry dat ik het zeggen moet! :sick:

Bewerkt: door petersmurfje

Geplaatst:
comment_36143
ik wis dat er geen mp in kwam en wat die ik op gtacrime die mp mode was nep!! is bekent gemaakt dus er zal geen mp mode in sa zitten :puh::D;) .

laten we gewoon w88 we zien het over anderhalve week wel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.