Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

WMP11

Klik

Veel plezier.

En het werkt. ;)

Gebruik het zelf nu ook, alles is 100x mooier dan WMP10

Featured Replies

Ik heb het nu ook geinstalleerd, maar kan je de taal ook naar Nederlands zetten?

Ik krijg bij de installatie de opmerking dat ik minimaal Windows Media Player Edition 2005 nodig heb,

en daardoor kan de installatie niet doorgaan. Het punt is nu juist dat ik die versie van Windows ook heb.

Weet iemand waardoor hij het niet doet misschien?

Ik heb hem nu ook geinstalleerd, maar zoveel mooier vind ik het ook weer niet, wat is nou een heel groot verschil dan?

Edit: @ General Lee: Nee, er is nog geen nederlandse versie beschikbaar. Het is ook nog een beta-versie.

Edited by gta_rulez

  • Author

Er is ook iets van URGE die je erbij kan downloaden, dan kan je liedjes downloaden bij een betaald account.

Je kan dan ook naar radio stations luisteren, dat ook al bij de free account kan.

Het registreren daarvan duurt lang :{

URGE werkt volgens mij nog niet in Europa, alleen in de VS.

  • Author

Vansaar dit ie het niet doet :puh:

Nog even afwachten dus.

PS: Microsoft heeft nu ook de nieuwe dingen laten zien van WMP11

Zoek via google: Windows media player 11 en dan die van microsoft.com

Ik kon hem niet installeren, omdat ik geen Legitieme versie heb :puh:

3x Raden waarom dat zo is

OOOOH!!! IK WEET HET!!!! MAG NIET!!! :puh:

Ontopic: zitten er bugs ofzo in? Microsoft maakt wel veel niewe generatie dingen zeg :puh: Eerst IE7 en nu WMP11

  • Author

Ze willen de programma's steeds verbeteren, toen met de overgang van WMP9 naar WMP10 waren er veel nieuwe dingen, bij WMP11 is het haast niet veranderd, maar meer de vista look, dus ze maakte WMP11 omdat windows vista ook kwam ;)

Update: Er is nu ook een Nederlandse versie van WMP 11 te downloaden, en wel op deze pagina op de website van Microsoft! :clown:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.