May 19, 200619 yr Ik ben van plan verschillende kleine sigs te maken van Nederlandse voetballers, requests mogen ook. Huntelaar Robben
May 19, 200619 yr Leuk idee, Thabit, maar kan het niet beter gewoon bij het Graphics Showroom gedeelte? Want je post immers ook plaatjes om ze hier te laten zien aan andere mensen... Die van Huntelaar ziet er erg leuk uit, alleen iets te donker, vooral in het gedeelte linksonder. Enne, als je dan toch een request mag doen: Henk Timmer!
May 19, 200619 yr Author Leuk idee, Thabit, maar kan het niet beter gewoon bij het Graphics Showroom gedeelte?Want je post immers ook plaatjes om ze hier te laten zien aan andere mensen... Die van Huntelaar ziet er erg leuk uit, alleen iets te donker, vooral in het gedeelte linksonder. Enne, als je dan toch een request mag doen: Henk Timmer! Ze zijn ook voor jullie, ze mogen gebruikt worden. Request komt dr'an! Edit^^ Request voor Froodooo, hij's wel een beetje donker: Edited May 19, 200619 yr by Thabit
May 19, 200619 yr Beetje donker, maar dat past er opzich goed bij. Hij ziet er goed uit, Thabit, leuk gedaan. Nog veel succes met je minivoetballers!
May 19, 200619 yr Mooi hoor Thabit! KUTGW! Ik zou graag van der Vaart willen,dan heb je mijn dag ook weer opgevrolijkt!
May 20, 200619 yr Maak anders een replica van het Panani Voetbal Stikkerboek, en plak je deze erin, dat zou ook best vet zijn. Top Thabit, ik ben en blijf altijd je PhotoShop fan Thabit
May 22, 200619 yr Die van Arjen Robben[/font] is echt goed gelukt! Kan je ook nog eentje maken van Ronaldinho aka The Horse.
May 22, 200619 yr DutchFootball Meer hoef ik er toch niet aan toe te voegen Wie kijkt er daar nu naar Verander DutchFootball naar WorldFootball
May 22, 200619 yr Eey thabit, leuk idee Zou jij voor mij een plaatje van Nourdin Boukhari willen maken? b.v.d.
May 23, 200619 yr Kun je er een maken van: Emanuelson (nog met zijn dreads) maken? dan Ik heb Veel respect voor je en je krijgt dan ook een plaatsje in mijn respectlist:Y Edited May 24, 200619 yr by malukub0oy
May 24, 200619 yr DutchFootball Meer hoef ik er toch niet aan toe te voegen Huntelaar is ook geen Nederlander. Dat is een Fries. Maak dan eentje van Van Basten.
May 25, 200619 yr DutchFootball Meer hoef ik er toch niet aan toe te voegen Huntelaar is ook geen Nederlander. Dat is een Fries. Friesland hoort natuurlijk bij Nederland maar je bedoelt het natuurlijk als een grapje Niet dat het van groot belang is maar Huntelaar is geboren in Drempt en dat ligt in Gelderland.
Ik ben van plan verschillende kleine sigs te maken van Nederlandse voetballers, requests mogen ook.
Huntelaar
Robben