Jump to content
Geplaatst:
comment_34793

er is een gerucht dat je in een herberg een slaapplaats kan vinden is dit waar ;)

ps. wat denken jullie hierover?

• Reacties 51
  • Bezichtigingen 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_35249

In die herberg kan er geslapen worden en naar het schijnt zijn er ook in de boerendorpjes, zodat er niet altijd moet worden teruggereden naar de stad. Er kan volgens PS2 magazine ook eten besteld worden. ;)

Geplaatst:
comment_35345

Ik denk dat er wel een herberg is op die wouse berg :lol: en je zal daar heus wel kunnen saven denk ik, ik ga er lopend heen heb ik ene goede reden voor mn moeder: ik moet ff mn spel uitspelen :lol:

Geplaatst:
comment_35426
VET je kan eten bestellen in de herberg :puh:

lol als dat zo is, hahahah bestel je na 1 uur weer, en weer, en weer, hahah, die man word gek dan :lol:.

Bewerkt: door Spike

Geplaatst:
comment_35460
Ik denk dat er wel een herberg is op die wouse berg :lol: en je zal daar heus wel kunnen saven denk ik, ik ga er lopend heen heb ik ene goede reden voor mn moeder: ik moet ff mn spel uitspelen :lol:

ja dan moet je als eerste die berg oplopen dan eten gaan halen en dan weer terug die berg oplopen weer eten halen : ja mam hij moet eten en dat is de engige winkel :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.