Geplaatst: 19 mei 200619 jaren comment_419663 Onderwerp: Eminem Soort onderwerp: Maakt niet uit... Size onderwerp: Maakt niet uit... Render: Mag... Animatie: Nee Premade: Mag... Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Wie wil? Ik wens je alvast veel succes ermee! Bewerkt: 20 mei 200619 jaren door P-Jamma
Geplaatst: 22 mei 200619 jaren comment_422194 Mijn stem gaat naar Levi. Ik vindt hem iets scherper en helderder dan die andere.
Geplaatst: 22 mei 200619 jaren comment_422557 Mijn stem gaat naar .LEVI., ik vind die gewoon meer hebben. Toen ik hem zag, dacht ik meteen: Daar stem ik op. Die van P-Jamma vind ik iets minder, waarom weet ik niet. ik stem vanuit mijn gevoel voor graphics Bewerkt: 22 mei 200619 jaren door TQM
Geplaatst: 22 mei 200619 jaren Auteur comment_422572 Nou, dit lijkt me duidelijk mensen .... Gefeliciteerd Levi, met je overwinning ..
Geplaatst: 22 mei 200619 jaren comment_422586 Nou, dit lijkt me duidelijk mensen ....Gefeliciteerd Levi, met je overwinning .. P-Jamma het was een leuke strijd, alleen gingen wij beide jammer genoeg niet gelijk op.. Ik hoorde ook nog dat er misschien een 2 vs 2 battle aan zou kunnen komen tussen Slimm en mij tegen DaddyPimp en jou. Slimm vertelde mij dat DaddyPimp dat wou maar dat bespreken wij dan nog wel. Hier nog mijn design maar dan is het licht dat uit de ramen schijnt iets beter en realistischer. Winnaar .Levi. +1 punt. Verliezer P-Jamma -1 punt. Topic closed.
Onderwerp: Eminem
Soort onderwerp: Maakt niet uit...
Size onderwerp: Maakt niet uit...
Render: Mag...
Animatie: Nee
Premade: Mag...
Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!
Wie wil? Ik wens je alvast veel succes ermee!
Bewerkt: door P-Jamma