Jump to content
Geplaatst:
comment_420067

post-42874-1148121467_thumb.jpgJongens geloof het ofniet ik vind een easter egg ik zat een beetje te zoeken bij het water

en dan komen er van die sterren maar ze kwamen een beetje in een vorm wat ik al ergens had gezien op een ufo kaart ofzo maar het vage is nog dat je achter die sterren deeltjes van de map van san andreas ziet.Ik denk dat dat de plaatsjes zijn waar je ufo's kan vinden.En nog iets vaags ik zag ook nog in het water zo'n

soort vorm :? is het een easter egg of gewoon iets anders ;)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_420654
an het begin van de legerbasis? oke ik zal zoeken maar ik ben bang dat ik het niet vind.

Dat is het cafè Lil Probe Inn.

Dat cafe ligt naast een dorp en ligt naast de weg naar Area63

PS: Zal zo ff een screen sturen. :Y;)

EDIT: Hier zijn de screen's

Bewerkt: door nick

Geplaatst:
comment_420669

vele hebben San andreas al meer als een jaar (sommige al 2 jaar!à en ze hebben allemaal nog geen 1 ufo zien vliegen.

(wel een paar pinklichten,maar dit zijn gewoon dodo's die door de lucht vliegen denk ik.)Anders had m'n die ufo wel zichtbaar gemaakt hoor...Die kaart met punten kan van alles betekenen.

die kaart met die punten kan je trouwens ook vinden bij het huis van Toreno,boven zijn computer.

Greetz

p.s. post nu niet onnutig met ja maar....

Geplaatst:
comment_420671

Ikzelf heb de game 1en een half jaar en heb er nog nooit een gezien soms denk ik van wl maar dan is het fake.

Dus ik denk dat we niet veel aan dit topic meer hebben.

Bewerkt: door Damos

Geplaatst:
comment_420672

Dit eindigt gewoon weer in een spam en offtopic topic. Ik vind dat er hier zwaar onder het niveau wordt gepost hier, mensen doe er is wat aan!

Oja en om even duidelijk te zijn:

- Er is GEEN Big Foot

- Er zijn GEEN UFO's

- Er bestaat GEEN Panoptican killer (tot nu toe geen goed en betrouwbaar bewijs iig)

Slot.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.