Geplaatst: 20 mei 200619 jaren comment_420485 Hoe kun je auto's of gewoon een wapen in GTA: San Andreas plaatsen? In een garage van de politie ofzo
Geplaatst: 20 mei 200619 jaren comment_420492 Hoe kun je auto's of gewoon een wapen in GTA: San Andreas plaatsen? In een garage van de politie ofzo Hey feike! In deze Tutorial hier van het GTA Forum staat precies beschreven hoe je een model in San Andreas kunt plaatsen. Dus volg deze tutorial maar eens, en dan zal je er wel uitkomen waarschijnlijk! Ik weet niet zeker of het ook voor een wapen werkt, want ik heb het zelf nog nooit gedaan...
Geplaatst: 20 mei 200619 jaren comment_420497 Hoe kun je auto's of gewoon een wapen in GTA: San Andreas plaatsen? In een garage van de politie ofzo Hey feike! In deze Tutorial hier van het GTA Forum staat precies beschreven hoe je een model in San Andreas kunt plaatsen. Dus volg deze tutorial maar eens, en dan zal je er wel uitkomen waarschijnlijk! Ik weet niet zeker of het ook voor een wapen werkt, want ik heb het zelf nog nooit gedaan... Vaut! In die tut wordt beschreven hoe je een model (huisje, boompje, brugje) in SA zet. Autospawnplaatsen en wapenpickups kun je maken met SCM-scripten. Hier is een tutorial die dat beschrijft .
Geplaatst: 20 mei 200619 jaren Auteur comment_420526 JGUNTHERS je bent geweldig ik ben nog bezig en ik volg je tutorial maar hij werkt al perfecto
Hoe kun je auto's of gewoon een wapen in GTA: San Andreas plaatsen?
In een garage van de politie ofzo