Jump to content
Geplaatst:
comment_420628

theofficialweaponguide4so.png

Welkom, in het wapen topic over Liberty City Stories! :cya:

In dit topic vind je:

- Alle wapens die in Liberty City Stories voorkomen.

- Hoe koop ik wapens?

- Hoe richt ik met een wapen?

- Informatie over elk wapen.

--

Wapens kopen en richten

am6mr.pngam20uu.png

In Liberty City kun aan wapens komen door Pickups te zoeken. Natuurlijk kun ook in Liberty City wapens kopen, netzoals San Andreas. Je kunt wapens kopen in de Ammunation en in Phil's Cassid's kun je zwaardere wapens kopen onder andere: Heavy Artillery. Wapens kopen is heel gemakkelijk. Je loopt de winkel binnen, gaat in de marker staan en je kiest in een menu je wapen. Ook kan je er extra munitie bijkopen.

naamloos0qi.jpg

Richten kun je op 2 manieren doen. 1) Auto-aim 2) Zelf richten. 1) Auto-aim dat kun je doen door op R te drukken. Nu zal Toni op een persoon richten, wil je op een ander persoon richten dan kun je op pijltje links of rechts drukken. Nu zal Toni op een ander persoon auto-aim doen. 2) Je kunt ook zelf richten, zo kun je onder andere headshots geven. Zelf richten dat doe je door op R te drukken en pijltje naar onder. Nu krijg je een richtertje in beeld en kun je met het analoge stick richten op je doel.

Hand weapons

vuisten5nd.jpg

Als je een echte man bent, sla je hiermee. Een echt vuisten gevecht, dat is voor de dappere mannen. Veel mensen in Liberty City zullen dit type wapen gebruiken. Als je een persoon hebt neergeslagen zal Toni het persoon schoppen en dat komt nog harder aan op je tegenstander.

boksbeugel3sg.jpg

De originele boksbeugel, als je iemand slaat zal je klap nu extra hard aankomen en mooie rondjes achterlaten op je tegenstander. De littekens zullen mooi bij je tegenstander blijven staan en weetje hoe mooi je geslagen hebt. Hiermee kun je pas echt goed iemand mee neerslaan.

Melee Weapons

knuppel3vb.jpg

De honkbalknuppel. Normaal gesproken gebruik je dit ding tijdens een honkbal wedstrijd maar nu mag je er mensen mee neerslaan. Dit wapen is zeer makkelijk te bedienen omdat je met alle mogenlijk manier iemand kan neerslaan. Als je je tegenstander tegen de grond hebt geslagen dan zal Toni uit de nek wegslaan om nog harder over te komen.

katana7ng.jpg

Dit wapen geeft je echt het ninja gevoel. Dit wapen is uiterst perfecht om het hoofd van de rest van het lichaam af te scheiden. Door een simpele tik zal je de tegenstander zijn hoofd kunnen wegwerken. Overigens kun je er ook mee steken, je zult dan zo steken dat de Katana recht door de maag gaat en aan de andere kant eruit komt.

mes3zb.jpg

Het mes, een zeer handig en effectief wapen. Je kunt er behoorlijke mesteken bij personen achterlaten. Zonder al te veel moeite kun je makkelijk je tegenstander omleggen. Een paar messteken en je hebt je tegenstander van het leven berooft.

bijl8wm.jpg

Een handig wapen om je tegenstander een behoorlijke klap mee te geven. Niet een al te harde klap. Deze gebruik je tijdens een missie. Het ziet er overigens wel grappig uit als je er iemand mee slaat.

kettingzaag4fz.jpg

Met dit ding kun je een persoon letterlijk de grond in (door)boren. ALs je het persoon geraakt hebt, zal hij vallen. Toni gaat door zijn knieën en zal het hele persoon doorboren totdat hij echt dood is. Overigens kun je er ook mee lopen als je de kettingzaag aanzet. Nu kun je lopen en doorboor je van voren naar achter (of andersom) door iemands lichaam en zal hij ook doodgaan.

hockeystick1wx.jpg

Een hockey stick. Normaal gebruik je het tijdens een hockeywedstrijd maar je kunt ze echt op straat vinden. Met de punt van de stick kun je lekker hard slaan, overigens zal de kracht van dit wapen even sterk zijn als FireAxe. Alleen nu kom je lekker sportief over.

Bewerkt: door Ruurd31

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 5.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_423500
Met die bijl moet je je broer vermoorden in een missie van Ma Cipriani. :Y

Maar die hockey Stick ?

Waar kan je die hockey Stick vinden dan ? :?

Dat is niet je broer die je moet vermoorden

Geplaatst:
comment_423751

Met die bijl moet je je broer vermoorden in een missie van Ma Cipriani. :Y

Maar die hockey Stick ?

Waar kan je die hockey Stick vinden dan ? :?

Dat is niet je broer die je moet vermoorden

nee dit is een man die je moeder veel beter vind dan jij

Geplaatst:
comment_424624
erg mooi :klap: maar ik mis er een paar

bij de melee wapons:

de machete en de cleaver en de shisel en de nitestick

en bij de machine gun's is het niet de MP5 maar de MP5K (dit is de kleinere uitvoering van de MP5

(p.s. je kunt tegen de micro-SMG ook gewoon UZI zeggen)

En misschien is dit makkelijk:

SLOT 1:

Camera

Cell Phone

SLOT 2: FIST WEAPONS

Fists

Brass Knuckeles

SLOT 3: MELEE WEAPONS

Chisel

Hand Axe

Hockey Stick

Nitestick

Baseball Bat (Aluminum)

Knife

Cleaver

Machete

Katana

Chainsaw

SLOT 4: PROJECTILES

Grenade

Molotov

Detonator Bomb

Gas Grenade

SLOT 5: HANDGUNS

Pistol

.357

SLOT 6: SHOTGUNS

Chromed Shotgun

SPAS12 Shotgun (Combat)

Stubby Shotgun

SLOT 7: SUBMACHINE GUNS

TEC-9

UZI

INGRAM MAC10

MP5K

SLOT 8: ASSAULT RIFELS

AK-47

M4

SLOT 9: HEAVY METAL

ROCKET LAUCHER

FLAME THROWER

M60

MINIGUN

SLOT 10: LONG-RANGE RIFELS

SNIPER RIFLE

LASER SCOPE

En misschien kunnen jullie ze samen voegen is wel wat makkelijker

ik heb wat plaatjes gemaakt van ;)

en en en de

21cq.png

de shisel

machete7bv.jpg

machete2uv.png

de machete

nitestick9hm.png

nitestick

De de cleaver komt nog.

EDIT: sorry van de dubbelpost ik zie het nu pas

Bewerkt: door ASPHALT

Geplaatst:
  • Auteur
comment_424644
Ligt het aan mij of heb je ook geen plaatje bij de Chainsaw, hockey stick en de M60 die maak ik anders ook nog wel

Deze zitten er wel bij. De M60 bij de Heavy Atelerie en de Cainsaw en de Hockeystick bij Meele Weapons.

Geplaatst:
comment_424649

ik zie het maar bij mij was ie nog niet geladen maare gaan we het lijsje nog verandere??

moet je trouwens nog info hebben over die andere wapens???

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_442607
Ik wil nog even meedelen dat de wapens nu op WikiGTA staan. :)

PS: Ik mocht toch je screen gebruiken? Anders maak ik er zelf één. Ik heb deze er nu opgezet omdat de machete amper te vinden is.

ik zie nog wat foutjes op WIKIGTA staan VforV:

waar bij staat Micro-SMG moet zijn: Ingram Mac10

de Ingram Mac 10 moet zijn: Uzi

de Screwdriver is Chisel

bij de Telefoon staat een plaatje van Tear Gas (ik ga nog proberen een plaatje te maken als het nodig is ;) )

hopelijk heb je er wat aan ;)

ps. tuurlijk mag je mijn screens gebruiken VforV

Geplaatst:
comment_442669
ik zie nog wat foutjes op WIKIGTA staan VforV:

waar bij staat Micro-SMG moet zijn: Ingram Mac10

de Ingram Mac 10 moet zijn: Uzi

de Screwdriver is Chisel

bij de Telefoon staat een plaatje van Tear Gas (ik ga nog proberen een plaatje te maken als het nodig is ;) )

hopelijk heb je er wat aan ;)

ps. tuurlijk mag je mijn screens gebruiken VforV

Nu is het juist hoor. En bij de telefoon staat voorlopig dat teargas omdat die screen van die telefoon nog op mijn andere pc staat. Maar ik zal het zo snel mogelijk veranderen. De screens van de Mac 10 en de Micro-SMG stonden inderdaad omgekeerd. Screwdriver is wel degelijk Screwdriver.

Geplaatst:
comment_442812

ik wil niet het zeurpietje uit gaan hangen maar Screwdriver is wel degelijk Chisel(-->Beitel)

ik weet het uit mezelf en kijk anders is Hier :sst:

hier nog wat screens er van :

Let op de voorkant loopt af

screen28fq.png

Let op de Achterkant loop niet af

screen53xg.png

Als je goed kijkt lzie je dat hij hij zo "loop" : /|

1.

screen30nc.png

2.

screen40ad.png

foutjes kunnen en als je het er niet mee eens bent ja dan houden we maar er over op ;)

Geplaatst:
comment_442826
ik wil niet het zeurpietje uit gaan hangen maar Screwdriver is wel degelijk Chisel(-->Beitel)

ik weet het uit mezelf en kijk anders is Hier :sst:

hier nog wat screens er van :

[Plaatjes]

Ja, misschien heb je gelijk, ik zal het even wijzigen :). Overigens, op die site staat bij de PSG1 dat het een Sniper Rifle is :bonk:. En ze hebben niet alle wapens in hun lijstje.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_452457
waar kun je die boksbeugel vinden?

Volgens mij ligt hij in een steegje (rode stip) in Portland.

Kaartje:

boksbeugellokatie9ca.jpg

Ik had trouwens ook een vage melee wapen laatst, leek op een biljartkeu maar dan veel korter. Ik wist eigenlijk niet eens wat het was. :duh:

Bedoel je soms de katana of Chisel? Dit zijn de enige die ik kan bedenken.

Bewerkt: door VforV

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.