Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PC scherm

Mijn PC scherm(monitor) doet nog al raar. Vandaag had ik hem afgekoppeld voor op ene andere PC aan te sluiten. Na dat ik het werk gedaan had op die PC.Sloot ik de PC scherm weer aan op deze PC.Nu zit ik met een probleem. ik zie alles in ene groen kleur.Precies zo een groene schijn.

Ik heb al naar mijn beeld in stellingen gekeken en thema maar daar zie ik niets fout mee.En op de andere PC werkt de PC scherm goed .

:?

Weet iemand wat ik moet doen?

Featured Replies

Heb je geen magneten dicht bij je monitor liggen? Die maken je monitor in de war. Het kan ook zo zijn dat je monitor beschadigd is tijdens het verwisselen van pc. Controleer dit even, als het niet werkt, help ik je verder.

kijk de stekkers even na, wat jij beschrijft is dat Rood en Blauw geen contact maken en Groen wel (bij de videokaart), als die stekker los zit, moet je ff de solderingen bij de contacten controleren

• Author
Heb je geen magneten dicht bij je monitor liggen? Die maken je monitor in de war. Het kan ook zo zijn dat je monitor beschadigd is tijdens het verwisselen van pc. Controleer dit even, als het niet werkt, help ik je verder.

Geen magneten. Hij is niet beschadigd want als ik hem aan andere pc koppel dan werkt mijn monitor terug goed. Maar bij deze PC blijf ik groene schijn zien :?

Wel..op je beeldscherm bij je opties (knopjes op beeldscherm zelf).

Open dat en er staat ergens zo een soort Hopefijzer.

Dan krijg je een schok en zou het moeten goed zijn.

Dit moet je eens doen om de 12 maanden, bij mij zit het soms roze met wit.

Ik hoop dat dit het is ;).

Edited by Giorgo

• Author

Heb op alles gedrukt maar niets :?

Misschien kun je ook een proberen de stof bij de aansluiting van de monitor weg te blazen. Dit kan ook voor de nodige problemen zorgen.

• Author
Misschien kun je ook een proberen de stof bij de aansluiting van de monitor weg te blazen. Dit kan ook voor de nodige problemen zorgen.

Heb ik gedaanDat hielp niet.IK heb gewoon de monitor heel de nacht uit laten staan.zonet heb ik heb ik hem weer aan gezet en hij werkt weer te goei ! :)

Bedankt voor jullie raad.Dat kan later nog altijd van pas komen :)

Hoe bedoelde je dat je groen zag? Was je hele scherm kleur groen en kon je verder niks zien??? Een kapotte moederbord kan ook rare kleuren op het scherm veroorzaken namelijk.

Heb je in je beeldscherm opties (met de knopjes erop) ook iets staan van Color Temp?

• Author

heel beeld was groen maar kon nog mijn burueau blas zo wat zien en zo.

Er staat wel iets voor color te regelen ja.

Momneteel heb ik geen last er meer van. :)