Jump to content
Geplaatst:
comment_421360

Luister jij wel eens naar een radiostation.

Misschien bij je vriend of vriencdin thuis, bij je vriend of vriendin thuis, thuis,enz...

Zoja welk radiostation.

Ik luister bijna altijd als ik achter de PC zit naar Radio538.

Ik vind dat ze daar wel eens leuke onderwerpen hebben.

Bewerkt: door nick

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_422166
Radio 538 Dat is mijn favoriete radiostation met o.a.: Evers staat op en snachts tussen 0:00-3:00 Midden in de nacht Rick met Rick van Velthuysen.

_O_ Radio 538 _O_

Idd, Midden in de nacht Rick is echt super om naar te luisteren! Alleen wel jammer dat het zo laat is, meestal probeer ik wel te luisteren, alleen het opstaan de volgende ochtend valt dan tegen. :puh:

Ik luister ook meestal naar Radio 538. :Y

Geplaatst:
comment_422170
Juize FM natuurlijk! Heb ik ook mijn mobiel mee gewonnen, ha ha.

Juize FM is toch niet in de auto te beluisteren? Ik meen dat het alleen een internet-station is. :)

Geplaatst:
comment_422171

Juize FM natuurlijk! Heb ik ook mijn mobiel mee gewonnen, ha ha.

Juize FM is toch niet in de auto te beluisteren? Ik meen dat het alleen een internet-station is. :)

Juize is van Radio 538 en is op zondag te beluisteren van 21:00-0:00 :)

Dus het kan wel degelijk :)

Geplaatst:
comment_422252
Radio 538 Dat is mijn favoriete radiostation met o.a.: Evers staat op en snachts tussen 0:00-3:00 Midden in de nacht Rick met Rick van Velthuysen.

_O_ Radio 538 _O_

Percies, alleen luister ik 'S middags vaak naar RuuddeWild.nl terwijl ik PES aan het spelen ben (dat spel heeft z'on slechte soundtrack!).

Geplaatst:
comment_422946

als we de radio in de woonkamer aan hebben staat hij altijd op

Veronica dat is gewoon een topzender leuke moppen komen daarin en

minder reclame :*D

en Arrow Classic Rock dat is ook een leuke zender :Y

ik vind die Radio538 maar niks :t

net zoals slam Fm :duh:

ik hou ik niet zo van die house nummers enz....

doe mij maar classic Rock :tu:

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_522817

Dat was een flinke bump, maar dat maakt niet uit...

Ik luister altijd Q-Music, nooit iets anders. Het is gewoon een leuke, afwisselende zender. Ze hebben vaak opmerkelijke of grappige dingen te vertellen. Ook het foute uur (elke werkdag van negen tot tien) is erg leuk, dan komen er nummers langs als Una Paloma Blanca, Ik Heb Een Boot, enz. Echt van die nummers die je anders nooit op de radio hoort. :D

Achter de computer draai ik altijd wat mp3'tjes, ik luister nooit naar gestreamde radio. Mijn Firefox houd niet zo van streaming, dan geeft hij bijna altijd een foutmelding...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.