Ik heb nu sinds vrijdag een nieuwe videokaart en sinds vrijdag probeer ik hem te installeren\werkend te krijgen.
ik heb al meerdere drivers gedownload maar bij elke driver krijg ik het zelfde verhaal de drivers van de meegeleverde cd werken ook niet(op dit moment)
als ik de wizard hardware toevoegen gebruik krijg ik aan het einde deze melding.
het enige wat windows nu dus tegen mij zegt de gegevens zijn ongeldig....
mijn systeem is goed genoeg voor die kaart informatique heeft ons die kaart namelijk toegewezen.
nogmaals het is een XFX geforce 6200.
ik begrijp echt niet wat het probleem is en op internet heb ik ook nog niks gevonden...
als iemand mij kan helpen heel erg bedankt.
Wat heb ik allemaal al gedaan.
kaart aangeduwd
diverse drivers gedownload van de nvidia site en de xfxforce site.
veel op internet gezocht.
op meerdere manieren probeerd om het stuurproggramma te installeren.(driver)
echt niks heeft geholpen.
alles gedaan via het megeleverde boekje oude drivers uninstallen oude video kaart eruit nieuwe erin en dan begon het probleem.
Ik heb nu sinds vrijdag een nieuwe videokaart en sinds vrijdag probeer ik hem te installeren\werkend te krijgen.
ik heb al meerdere drivers gedownload maar bij elke driver krijg ik het zelfde verhaal de drivers van de meegeleverde cd werken ook niet(op dit moment)
als ik de wizard hardware toevoegen gebruik krijg ik aan het einde deze melding.
het enige wat windows nu dus tegen mij zegt de gegevens zijn ongeldig....
mijn systeem is goed genoeg voor die kaart informatique heeft ons die kaart namelijk toegewezen.
nogmaals het is een XFX geforce 6200.
ik begrijp echt niet wat het probleem is en op internet heb ik ook nog niks gevonden...
als iemand mij kan helpen heel erg bedankt.
Wat heb ik allemaal al gedaan.
kaart aangeduwd
diverse drivers gedownload van de nvidia site en de xfxforce site.
veel op internet gezocht.
op meerdere manieren probeerd om het stuurproggramma te installeren.(driver)
echt niks heeft geholpen.
alles gedaan via het megeleverde boekje oude drivers uninstallen oude video kaart eruit nieuwe erin en dan begon het probleem.
greets gybrus
alvast bedankt.