Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_421791 Het bestand handling.cfg zou in de map data moeten staan, het staat bij mij echter nergens. Desondanks dat werkt GTA San Andreas zonder problemen, alleen kan ik geen mods doorvoeren. What's wrong? Alvast bedankt!
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_421810 Dat is kan neit, dat os onmogelijk. Hij moet er staan, zonder weet SA niet de gegevens hoe een auto moet functioneren. Dus mss is die dan perongelijk verplaatst in de gta sa map naar een andere plek, maar hij meot er zeker weten zijn. Klik is met rechts op je gta san andreas map en dan op 'zoeken'. En gebruik de zoekterm 'handling' Bewerkt: 21 mei 200619 jaren door kaaspizza
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_421884 Inderdaad, het moet er echt staan. Anders crasht je spel. Handling.cfg -> Data. Bewerkt: 21 mei 200619 jaren door Giorgo
Het bestand handling.cfg zou in de map data moeten staan, het staat bij mij echter nergens. Desondanks dat werkt GTA San Andreas zonder problemen, alleen kan ik geen mods doorvoeren. What's wrong?
Alvast bedankt!