Jump to content
Geplaatst:
comment_421850

He,

Ik heb een template gemaakt voor een vriend van me die een lan heeft genaamd 'MegaLan'. Het is een template voor een lan waar hij lid/admin/beheerder van is, zij spelen daar dus oorlog spellen. Nu heb ik een template voor hem gemaakt, gesliced en wel. Wat vinden jullie ervan? Je mag hem niet gebruiken en ook geen ene pixel of lijntje overnemen.

Template:

layoutaf16mg.th.png

Made by: Grove St.

Copyright: Template - Niet gebruiken en/of pixel en/of lijntje overnemen.

Bewerkt: door Grove St.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_421864

Ziet er zeker mooi uit. :Y

Alleen ziet de M van 'MegaLan' er wat afgerafeld uit aan de bovenkant. Voor de rest ziet alles er goed en netjes uit. Daar heb ik verder niks meer aan op te merken. ;)

Rate: 9/10 ;)

Geplaatst:
comment_421944

Hahaha dat ''Menu'' gebruiken ze ook bij Wolfenstein Enemy Territory Online.

enuh de achtergrond (map) is ook van WET

maarja het ziet er wel Niceee uit chek ook ff mijn topic

''1st. Template''

ik geef je een 7 :klap:

Bewerkt: door malukub0oy

Geplaatst:
  • Auteur
comment_421954

Het komt idd van Wolfenstein, maar ik heb er veel werk aan gehad, belichting het zorgvuldig uitknippen van alles e.d. Ik vind het een prachtje :bier:

Geplaatst:
comment_421965
Het komt idd van Wolfenstein, maar ik heb er veel werk aan gehad, belichting het zorgvuldig uitknippen van alles e.d. Ik vind het een prachtje :bier:

wil je mijn Template ook een mooi cijfertje geven?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_422000

wil je mijn Template ook een mooi cijfertje geven?

Done, en weer ontopic aub :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.