Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_421956 hallo kan iemand voor mij bij gta de politiemotor ombouwen tot een nederlandse politiemotor? je weet wel , met die blauw/rode strepen? en dan die bestandjes of hier neerzetten of naar mij toe mailen?? asje wil iemand dit doen??? bvd benjamin Bewerkt: 21 mei 200619 jaren door Ben_92
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_421993 hallo kan iemand voor mij bij gta de politiemotor ombouwen tot een nederlandse politiemotor?je weet wel , met die blauw/rode strepen? en dan die bestandjes of hier neerzetten of naar mij toe mailen?? asje wil iemand dit doen??? psv_tha_best_92 (at) hotmail DOT com bvd benjamin haha das nu net wat ik uiteindelijk wil doen eens ik mijn texture met alpha onder de knie heb. De hond op het dak is eigenlijk aar een oefen projectje
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_421994 Waarom wil je dat iemand het voor je doet? Terwijl het helemaal niet zo moeilijk is om een voortuig te retexturen ...
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_421999 Waarom wil je dat iemand het voor je doet?Terwijl het helemaal niet zo moeilijk is om een voortuig te retexturen ... nee? Wil je daar dan es een mooie tut over maken? Ik zit al een tijdje te knoeien om mooi te kunnen terxturen zie mijn topic Bewerkt: 21 mei 200619 jaren door Crowsoul
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren Auteur comment_422004 oke, en welk programma heb ik nodig om die copbike.txs enz. te bewerken??? en bij TXD Workshop kan ik alleen txd en geen dff aanpassen dus daar heb ik nix aan... Bewerkt: 21 mei 200619 jaren door Ben_92
Geplaatst: 22 mei 200619 jaren comment_422199 oke, en welk programma heb ik nodig om die copbike.txs enz. te bewerken???en bij TXD Workshop kan ik alleen txd en geen dff aanpassen dus daar heb ik nix aan... Pfffffff niemand wil me helpen jong. Anders had ik al een gans wagenpark belgische en nederlandse prioritaire voertuigen getextureerd
hallo kan iemand voor mij bij gta de politiemotor ombouwen tot een nederlandse politiemotor?
je weet wel , met die blauw/rode strepen?
en dan die bestandjes of hier neerzetten of naar mij toe mailen?? asje wil iemand dit doen???
bvd
benjamin
Bewerkt: door Ben_92