Geplaatst: 13 oktober 200420 jaren comment_35292 heej ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraag :lol: als ik gta vc wil instaleren zegt hij dat me parameter onjuist is . help ik wordt echt gek wat moet ik doen marcus
Geplaatst: 13 oktober 200420 jaren comment_35338 Het meest voor de hand liggende antwoord mag ik niet geven, want illegale software mag hier niet besproken worden. Dus koop een officiele, probeer het opnieuw en als het dan nog niet werkt, kun je hier wel vragen......
Geplaatst: 16 oktober 200420 jaren comment_35801 heej ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraag :lol: als ik gta vc wil instaleren zegt hij dat me parameter onjuist is . help ik wordt echt gek wat moet ik doen marcus heb je hem gedownloud of gekocht
Geplaatst: 16 oktober 200420 jaren comment_35840 Mark jij download alles van internet ook je Vice City!
Geplaatst: 23 oktober 200420 jaren comment_38615 Mark jij download alles van internet ook je Vice City! nogal logisch als je hem koopt ben jij makkelijk 30euro kwijt maar ik heb hem gekocht
heej ik ben nieuw hier
en heb gelijk een vraag :lol:
als ik gta vc wil instaleren zegt hij dat me parameter onjuist is .
help ik wordt echt gek wat moet ik doen
marcus