Geplaatst: 23 mei 200619 jaren comment_423015 Hey, ik las net 't topic van GL, daar had hij een zeer mooie sig gemaakt, en de tut ook gepost Ik ben meteen aan de slag gegaan, dit is m'n uitkomst: Nu ik hem even goed bekijk vind ik het resultaat niet echt spetterend, ik ga de tut nog maar n's doorlezen Bewerkt: 23 mei 200619 jaren door Le MrG
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423870 Ik weet dat jij nog niet zo goed met PS bent. Maar deze vind ik mooi. Nou erge Korte rate...... 7/10
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423980 Je achtergrond en tekst zijn goed, maar je render verpest het! Het is geen Tarzan die op zijn kop aan het slingeren is of iets dergelijks. Daarom zou het wel zo logisch zijn dat hij gewoon op z'n voeten staat! En de effecten die je op je render hebt gebruikt (toch iemand uit Splinter Cell?) zijn ook niet zo mooi bij de rest van je signature! Verbeter de render en KUTGW voor je tekst en achtergrond!
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren Auteur comment_423985 Je achtergrond en tekst zijn goed, maar je render verpest het! Het is geen Tarzan die op zijn kop aan het slingeren is of iets dergelijks. Daarom zou het wel zo logisch zijn dat hij gewoon op z'n voeten staat! En de effecten die je op je render hebt gebruikt (toch iemand uit Splinter Cell?) zijn ook niet zo mooi bij de rest van je signature!Verbeter de render en KUTGW voor je tekst en achtergrond! Die effecten zaten er standaard op, ik had wel een andere kunnen nemen, maar ik had alleen deze render nog terwijl m'n internet plat lag
Hey, ik las net 't topic van GL, daar had hij een zeer mooie sig gemaakt, en de tut ook gepost
Ik ben meteen aan de slag gegaan, dit is m'n uitkomst:
Nu ik hem even goed bekijk vind ik het resultaat niet echt spetterend, ik ga de tut nog maar n's doorlezen
Bewerkt: door Le MrG