Geplaatst: 23 mei 200619 jaren comment_423225 Ik heb weer een sig gemaakt, met Jaws erin. Het is een photomanipulation (of hoe schrijf je dat? ). Ik heb er wat Blur en blending modes in verwerkt + wat Gradient Maps, en ik heb zijn tandvlees ook een stuk rozer gemaakt. Rates?
Geplaatst: 23 mei 200619 jaren comment_423234 Ik heb weer een sig gemaakt, met Jaws erin.Het is een photomanipulation (of hoe schrijf je dat? ). Ik heb er wat Blur en blending modes in verwerkt + wat Gradient Maps, en ik heb zijn tandvlees ook een stuk rozer gemaakt. Rates? Ik vind hem wat minder. Hij is best mooi, alleen op sommige plekken is hij te overbelicht. En weer het zelfde lettertype... Probeer eens iets anders dan dat standaard lettertype.. een 7,2/10
Geplaatst: 23 mei 200619 jaren comment_423235 Ahhh jammer ik dacht Jaws van 007... Wel mooi! Zker een 7.8 waard. miss. meer zelf gemaakte objecten erin
Geplaatst: 23 mei 200619 jaren Auteur comment_423238 Ik heb weer een sig gemaakt, met Jaws erin. Het is een photomanipulation (of hoe schrijf je dat? ). Ik heb er wat Blur en blending modes in verwerkt + wat Gradient Maps, en ik heb zijn tandvlees ook een stuk rozer gemaakt. Rates? Ik vind hem wat minder. Hij is best mooi, alleen op sommige plekken is hij te overbelicht. En weer het zelfde lettertype... Probeer eens iets anders dan dat standaard lettertype.. een 7,2/10 Dat is helemaal geen standaard lettertype hoor. En ik vind dat je bij zulke signatures het lettertype gewoon simpel moet houden.
Geplaatst: 23 mei 200619 jaren comment_423239 Die is mooi GL Allweer passen de kleuren goed Zitten er auteursrechten op? GEINTJE???[/font]
Geplaatst: 23 mei 200619 jaren comment_423241 Ik heb weer een sig gemaakt, met Jaws erin. Het is een photomanipulation (of hoe schrijf je dat? ). Ik heb er wat Blur en blending modes in verwerkt + wat Gradient Maps, en ik heb zijn tandvlees ook een stuk rozer gemaakt. Rates? Ik vind hem wat minder. Hij is best mooi, alleen op sommige plekken is hij te overbelicht. En weer het zelfde lettertype... Probeer eens iets anders dan dat standaard lettertype.. een 7,2/10 Dat is helemaal geen standaard lettertype hoor. En ik vind dat je bij zulke signatures het lettertype gewoon simpel moet houden. Daar heb je me d'r één. Je hebt wel gelijk, alleen bij sommige sig's past het echt niet. Integenstelling tot deze past het lettertype wel. Bij photomanipulation vind ik standaard lettertypes en/of lettertypes met niet te veel aanhang het beste passen. Bewerkt: 23 mei 200619 jaren door Juice
Geplaatst: 23 mei 200619 jaren Auteur comment_423276 Bedankt voor jullie rates, heeft iemand nog meer rates voor mijn signature?
Geplaatst: 23 mei 200619 jaren comment_423420 Ik vind hem erg goed gelukt GL. Ik hou van sigs met felle kleuren. 8.5/10
Geplaatst: 23 mei 200619 jaren comment_423439 Erg mooi, Juice zegt dat hij soms te overcontrast is maar dat vind ik juist mooi. Ook past dit Font precies bij de haai. Echt een prachtige creatie Ronnie (GL). Ook heb je netjes het tandvlees gekleurd . 9.1/10. Bewerkt: 23 mei 200619 jaren door Giorgo
Geplaatst: 23 mei 200619 jaren comment_423495 Ik heb weer een sig gemaakt, met Jaws erin.Het is een photomanipulation (of hoe schrijf je dat? ). Ik heb er wat Blur en blending modes in verwerkt + wat Gradient Maps, en ik heb zijn tandvlees ook een stuk rozer gemaakt. Rates? het is wel mooi alleen zonde van die lichte op de haai maar verder is het echt mooi een 8 Bewerkt: 23 mei 200619 jaren door GTASUPAFreak
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423578 Zoiets noemt geen Photomanip, maar een Photo Retouch of Photo Enhancing. Niet dat dat wat uitmaakt. Het ziet er wel mooi uit, mar de tanden lijken wel wat vals met dat roze erond. 7.5/10
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423692 Ziet er wéér erg strak uit GL! Ik zie dat je erg veel effecten hebt gebruikt, en er egt je best op hebt gedaan!... Ik vind je Tekst op zich best passend, alleen hadden er misschien wat "effecten" in mogen zitten... Al met al vind ik het een mooi eindresultaat GL!
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_425424 ziet er erg goed uit hoor mischien had je ijzeren tanden kunnen doen dan lijkt het op jaws van james bond
Geplaatst: 26 mei 200619 jaren comment_425440 Hij is erg mooi misschien had je hem groter kunenn maken dat je de hele haai kon zien.
Ik heb weer een sig gemaakt, met Jaws erin.
Het is een photomanipulation (of hoe schrijf je dat?
).
Ik heb er wat Blur en blending modes in verwerkt + wat Gradient Maps, en ik heb zijn tandvlees ook een stuk rozer gemaakt.
Rates?