Geplaatst: 23 mei 200619 jaren comment_423365 Hallo iedereen! Ik wil graag een PSP of een XBOX360 maar ik weet niet welke ik moet kiezen! Zou iemand mij willen helpen welke ik het beste kan nemen? BVD!
Geplaatst: 10 juli 200618 jaren comment_462958 Indien je nog geen keuze gemaakt hebt, enkele voor en tegens: PSP Voor: Mooie handheld met veel mogelijkheden (muziek, film, foto's, games) Leuke games waaronder GTA Liberty City Stories en binnenkort GTA Vice City Stories. Mooi design. Ideaal als je zeer lang in de auto moet zitten en echt niets te doen hebt. Tegen: Duur. Veel games zijn een samenvatting of spin-offs van PS2 versies. De UMD-films zijn duurder dan DVD's. Xbox 360 Voor: Mooie graphics. Ruim aanbod aan games (backwards compatible) => als je de duurste versie hebt met 20 GB Harde Schijf. Binnenkort komt GTA IV met exclusieve content voor de 360. Tegen: Zeer duur. Nieuwe games zijn zeer duur (€60 en hoger) Je hebt een HD-TV nodig om echt optimaal te kunnen genieten van de graphics v/d 360.
Hallo iedereen! Ik wil graag een PSP of een XBOX360 maar ik weet niet welke ik moet kiezen! Zou iemand mij willen helpen welke ik het beste kan nemen? BVD!