Geplaatst: 23 mei 200619 jaren comment_423513 Kan iemand asjeblieft de missies Learn to fly voor mij halen? Ik kan het namelijk echt niet!!!!
Geplaatst: 23 mei 200619 jaren comment_423520 Verdant Meadow Aircraft Graveyard (Flying School) - Mission Passed! Beloning: Na elke vlieg missie zal er een klein beetje Flying Skill bijkomen. Als je goud hebt komt er meer Flying Skill bij dan als je brons hebt. - Flying Skill + - Je hebt toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro en Las Venturas. - Je kunt nu beginnen met de missies in Las Venturas. - Er zijn nu 4 vliegmissies beschikbaar op het vliegveld "Verdant Meadows". Savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 24 mei 200619 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 23 mei 200619 jaren Auteur comment_423536 Ja gelijk heb je, ik ga ook maar eens slapen Alvast onwijs bedankt!!!
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren Auteur comment_424362 Thanks! Dat vliegen kan ik nl echt niet, maar ik zal blijven oefenen
Kan iemand asjeblieft de missies Learn to fly voor mij halen? Ik kan het namelijk echt niet!!!!