Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423708 ik heb een tekst op office en ik zou die graag op een site willen, kan dat? ik heb echt dringend tips nodig!
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren Auteur comment_423756 ik kan het niet opslaan als html. En is het bij imageschak voor het up te loaden?
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423761 Neenee zeker niet . Wat doe je als je een site wil beginnen ? Je zoekt webspace (dhost , funpic ofzo) en meld je aan. Nadat je geregsitreerd ben kan je inloggen en zie je je FTP gegevens. Je downt een FTPclient (SMartFTP,enz..) start hem en slaa een bestand op in eender wel textprogr. als .htm of .html. Je upload hem ga naar je site en voila . Tutorial is in d maak .
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren Auteur comment_423772 Neenee zeker niet .Wat doe je als je een site wil beginnen ? Je zoekt webspace (dhost , funpic ofzo) en meld je aan. Nadat je geregsitreerd ben kan je inloggen en zie je je FTP gegevens. Je downt een FTPclient (SMartFTP,enz..) start hem en slaa een bestand op in eender wel textprogr. als .htm of .html. Je upload hem ga naar je site en voila . Tutorial is in d maak . hoe noemt die site van dhost
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423777 www.dhost.info Als je het niet kunt opslaan in een textverwerker: Kopier de text naar Kladblok, daar kun je 't wel
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423793 Hoe bedoel je liefje ? Maak anders een andere account aan op dhost of op een andere free wbhost? Moet het een zijn met PHP? Dhost.info Funpic.de Zonder PHP? Deds.nl ...
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren Auteur comment_423796 er staat nergens een knop registreren alleen voor je in te loggen.
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423799 Links heb je staan : nav en daar in dat menu staat : signup . Daarop klikken en dan alles invullen . Je moet wel véél geduld hebben eer je je activatiemail krijgt
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423826 Nee ze accepteren op het moment geen nieuwe leden Ga maar naar http://www.freewebs.com die accepteren wel nieuwe leden, maar ze hebben geen php/mySQL maar volgens mij heb jij dat niet nodig. Bewerkt: 24 mei 200619 jaren door Wazuup
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren Auteur comment_423852 is er geen andere mogelijkheid ? ik registreer me en mijn paspoort is altijd onjuist!!! gaat het niet op office zelf ik dacht met je rechtermuisknop klikken en dan hyperlink ofzo..
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423871 is er geen andere mogelijkheid ? ik registreer me en mijn paspoort is altijd onjuist!!!gaat het niet op office zelf ik dacht met je rechtermuisknop klikken en dan hyperlink ofzo.. Ik raad je aan je te registreren op een host. En tutorials te lezen die hier op het forum staan. (Kijk maar in de master tutorial list) je moet ook goed weten dat niet alles vanzelf gaat voor je met dingen begint als websites te maken. Ik dacht zelf vroeger dat het allemaal heel makkelijk was maar dat is het eigelijk dus niet. (Nu wel voor mij omdat ik er zogoed als elke dag mee bezig ben en dus ondertussen HTML 100% (misschien dan heel somige dingen niet omdat ik ze nog nooit nodig gehad heb ) kan)
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren Auteur comment_423876 ik dacht dat het impel was gelijk als op imageshak afbeeldingen zetten op een site en ik wil dat met tekst, moet toch niet moeilijk zijn? bij freewebs enz. moet je je registreren en bij imageschak niet!
Geplaatst: 24 mei 200619 jaren comment_423884 Ja, het principe is ook helemaal anders. Website: Een website is eigelijk je eigen map waar je bestanden in kan zetten (vergelijk het met je eigen documenten op je computer). Imageshack: Met imageshack kan je foto's uploaden naar een map (imageshack zet bv. 1000 foto's in een map en dan word alles dat daarachter geupload word weer in een andere map gezet) en daar kan je ook geen andere dingen dan foto's opslagen Ik raad je dus aan om eerst hier een tutorial over HTML te lezen (dat is de opmaaktaal waarmee websites worden gemaakt).
ik heb een tekst op office en ik zou die graag op een site willen, kan dat?
ik heb echt dringend tips nodig!