Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

RonaldVC vs. General Lee

Onderwerp: Films

Soort onderwerp: Signature

Size: Max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.

Note: Als je wilt battlen kan je gewoon je signature posten, je hoeft niet te wachten op een bevestiging van mij of iets dergelijks. Ik zal mijn signature na die van mijn tegenstander posten, en dan kan gelijk de battle beginnen..

Wie wil er tegen de nummer 1..[/font] :clown:

Edited by RonaldVC

Featured Replies

Ik wil wel, mag het ook Photomanip zijn?

Zo ja, dan zet ik deze in:

jawssig2wu.png

PS, deze haai komt dus in een film voor. :D

  • Author

Ja is goed. :Y Hij heeft dan wel geen render, maar het thema is films, dus ok.

RonaldVC:

blade9sh.png

General Lee:

jawssig2wu.png

Stemmen kan tot en met 26 mei!!

Succes General Lee..

RonaldVC

Mooie Sig, het is door de egale kleur één geheel geworden, en de weerspiegeling in de bril van render ziet er ook grappig uit. De tekst vind ik zelf heel mooi in de Sig verwerkt, tussen twee 'lijntjes' in.

General Lee

Ook een hele mooie manip Sig. Hij is mooi veranderd, en ziet er gewoon goed uit. De tekst had leuker geweest op Overlay, dan was hij ook nog blauw geweest...

Mijn stem is hier in deze battle voor:

RonaldVC

Succes nog beiden! :klap:

Ronald VC: Zeer mooi, de kleuren zijn donker maar duidelijk met die lichtinval is het zeker compleet!

GL: Ook een heel mooie sig, mooie haai :D , en goede blur maar het is iets te fel met dat licht.

Dus men stem gaat naar Ronald VC

Sorry GL :N

Wooo Heel erg mooi gemaakt

als deze sig's in de Showroom was zou ik ze allebei een 10 geven

Ontopic:Nou ik vind het heel erg mooi gemaakt

maar ik mag maar eentje kiesen en dat is RonaldVC

Sorry GL maar die van RVC Is gewoon temooi

ik stem ronaldvc waarom:daarom :clown: het is gewoon mooier vind ik

Mijn stem gaat naar: General Lee.

Erg mooi gemaakt met die Witte Haai. :Y

Ik stem op RonaldVC.

Op de Tekst "RVC" na, is hij echt prachtig! De kleuren, het grungy achtige, de render, het logo! Het past allemaal.

RonaldVC

Mooie Sig, het is door de egale kleur één geheel geworden, en de weerspiegeling in de bril van render ziet er ook grappig uit. De tekst vind ik zelf heel mooi in de Sig verwerkt, tussen twee 'lijntjes' in.

General Lee

Ook een hele mooie manip Sig. Hij is mooi veranderd, en ziet er gewoon goed uit. De tekst had leuker geweest op Overlay, dan was hij ook nog blauw geweest...

Mijn stem is hier in deze battle voor:

RonaldVC

Succes nog beiden! :klap:

Hier hoef ik niets meer aan toetevoegen..

Stem: RONALDVC

  • Author

Eindstand: RonaldVC 6 - 1 General Lee.

Jammer dat er zo weinig gestemd is.. Maarja, ik pm Slimm of .Levi.. :)

Edited by RonaldVC

Battle afgelopen, winnaar RonaldVC.

1 Punt voor jou, 1 eraf bij General lee.

Closed.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.